این توکن اخیرا دنیای مجازی‌اش را منحصرا برای یک گروه 5,000 نفری باز کرده است. متاورس ممکن است بزرگ باشد ولی بهتر است بدانید که هنوز در روزهای اول مسیر خود است و مشخص نیست که چگونه و به چه شکلی می‌خواهد این مسیر را طی کند.در این مقاله درباره سندباکس و دلیل رشد آن در سال 2022 صحبت خواهیم کرد.

سند باکس چگونه این دستاورد چشمگیر را به دست آورده است؟

  1. توکن‌های متاورس همه‌گیر هستند: تصمیم فیسبوک برای تغییر اسم خود به متا، متاورس‌ را در کانون توجه قرار داد. توکن‌های متاورس مانند سند باکس، مانا و Enjin رشد قیمتی قابل توجهی را داشته‌اند. متاورس‌ جهانی مجازی است که در آن افراد می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند، از گالری‌ها بازدید کنند، خرید انجام دهند و بسیاری از کارهای دنیای واقعی را می‌توانند انجام دهند. افراد می‌توانند در این دنیای مجازی برای تجارت و سرگرمی زمین خریداری کنند و آن را توسعه دهند.
  2.  سند باکس آلفا راه اندازی شده است: پس از 4 سال توسعه، سندباکس درهای متاورس خود را با یک Alpha pass انحصاری باز کرد. افرادی که نمی‌توانند Alpha pass را خریداری کنند یا برنده شوند،‌ می‌توانند بخش کوچکی از آن را در دنیای جدید که شامل Alpha HUB است را به دست آورند.
  3. بخشی از شرکای خود را اعلام کرد: در ابتدای نوامبر، سند باکس 93 میلیون دلار جذب سرمایه از SoftBank جهت کمک به مقیاس پلتفرم داشته است که می‌‌تواند به عنوان یک مقصد اصلی سرگرمی رشد کند. Galaxy Interactive، Polygon Studios و Kingsway Capita از بزرگانی هستند که در این پروژه سرمایه گذاری کرده‌اند. همچنین سند باکس با تعدادی از برندهای شناخته شده نیز شراکت دارد. اسنوپ داگ یکی از آن افراد است که عمارت مجازی خود را در سندباکس توسعه داد.

تهیه شده در شت کوین نیوز(shit-coin.news)