بعد از فلیتر شدن اینستاگرام یکی از سوالات مهمی که ذهن همه مخاطبان اینستاگرام را درگیر کرده است این موضوع است که چه اپلیکیشن و یا راه حلی را می توان به جای اینستاگرام مورد استفاده قرار داد؟ از آنجایی که پاسخ های بسیاری برای این سوال داده شده و از طرفی نمی توان به هر راه حلی به عنوان جایگزین اینستاگرام تکیه کرد، ما در ادامه قصد داریم بهترین و مطمئن ترین روشی را که می توانید به عنوان جایگزین اینستاگرام استفاده کنید، بررسی کنیم . این روش ها از سمت سایت های مطرحی مثل  saat24.news , uupload.ir , tgju.org و hamimohtava.com منتشر شده است.

 

مطمئن ترین جایگزین اینستاگرام چیست؟

اپلیکیشن های متعددی به عنوان جایگزین اینستاگرام معرفی شده اند که برخی از آن ها خارجی و برخی دیگر داخلی هستند. تکلیف خارجی ها که مشخص است؛ زیرا امکان دارد بعد از مدتی مانند اینستاگرام فیلتر شود و شما دسترسی به نداشته باشید. اما اپلیکیشن های داخلی وضعیت متفاوتی دارند و اگرچه فیلتر نمی شوند؛ اما از آن ها مانند اینستاگرام استقبال نشده و به هیچ عنوان قابل مقایسه با اینستاگرام نیستند. پس تا این مرحله نتیجه می گیریم که هیچ اپلیکیشنی را نمی توان به عنوان جایگزین اینستاگرام معرفی کرد. اما پاسخ ما برای این موضوع یک اپلیکیشن نیست. ما معتقد هستیم که بهترین جایگزین می تواند وبسایت باشد. در واقع شما با تاسیس یک وبسایت که سرور آن داخلی است می توانید بستری امن و مطمئن را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. این بستر هیچگاه فیلتر نشده و از دسترس خارج نمی شود و تمامی شرایط آن در اختیار خودتان خواهد بود.

 

جایگزین اینستاگرام رونمایی شد

 

مزایای سایت نسبت به اینستاگرام

قطعاً داشتن یک وبسایت نسبت به پیج می تواند مزایای بسیاری داشته باشد. ما در ادامه تنها برخی از مزایای وبسایت نسبت به پیج را بررسی خواهیم کرد.

داشتن یک وبسایت نسبت به اینستاگرام می تواند مزایای بسیاری داشته باشد.

به طور مثال وبسایت هیچگاه فیلتر نمی شود.

تمامی محتوای آن به صورت هدفمند تولید شده و در نتیجه مخاطبان یک وبسایت تقریباً همگی مشتریان آن خواهند بود.

وبسایت بستری رسمی و مطمئن است و به همین دلیل بازاریابی برای آن آسان تر خواهد بود.

مشتریان به یک وبسایت بسیار آسان تر از یک پیج اطمینان خواهند داشت.

وبسایت را می توان با ترکیب اصول بازاریابی مناسب و اصول سئو در کمترین زمان به درآمد مناسبی رساند.

 

تانک پولسازی

 

چگونه سایت خود را به تانک پولسازی تبدیل کنیم؟

اگر وبسایت خود را به صورت اصولی و صحیح راه اندازی کنید و همچنین از روش بازاریابی مناسب برای آن استفاده نمایید، می توانید آن را به یک تانک پولسازی تبدیل کنید.

در واقع از آنجایی که مخاطبان به وبسایت خیلی آسان تر از یک پیج اعتماد می کنند، تنها کافی است مخاطب مناسب برای یک وبسایت را جذب کنید. با جذب کردن مخاطب و تولید محتوای مناسب تقریباً عملیات اعتمادسازی نیز خود به خود انجام می شود؛ اما در اینستاگرام عملیات جذب و ایجاد اطمینان دو مرحله کاملاً جدا از هم هستند که هر کدام زمان بسیاری را از دارندگان پیج ها می گیرند. برای اینکه اصول راه اندازی یک وبسایت مناسب و نحوه رساندن آن به درآمد در کمترین زمان ممکن را بدانید، می توانید از محصول تانک پولسازی نیز کمک بگیرید.

 

خلاصه مطلب

اگر در اینستاگرام پیج کاری داشته اید و در حال حاضر به دلیل فیلترینگ متضرر شده و یا فروش کمتری دارید، جای هیچ نگرانی نیست. ما سعی کردیم در این مطلب به بررسی بهترین جایگزین اینستاگرام بپردازیم و به شما کمک کنیم راه حل درست را به عنوان جایگزین اینستاگرام تشخیص دهید. در صورتی که نیاز به راهنمایی و یا کمک بیشتری برای تبدیل سایت خود به تانک پولسازی دارید، کافی است به آدرس سایت حامی محتوا مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این رابطه بدست آورید.