به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سردار محمدحسین سپهر، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، روز سه‌شنبه، ۹ مهرماه، در بیستمین نشست تخصصی فرماندهان بسیج صنعت نفت با بیان این مطلب، اظهار داشت: سرنوشت ملت‌ها در ایران و غرب آسیا متاثر از اقتصاد انرژی و نفت است و ما باید از این ثروت در جهت تعالی کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اندیشکده‌های آمریکایی دو اصل ناکارآمدسازی نظام و ناامیدسازی مردم ایران را در دستور کار قرار داده‌اند، تصریح کرد: رمز عبور از فشارهای اقتصادی و سیاسی، مدیریت جهادی است.

سپهر کمک به حل مشکلات نظام را یکی از وظایف بسیج دانست و افزود: افتخار بسیج این است که در عرصه‌های مختلف آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و ... حضور دارد.

وی در پایان با بیان این که ما برای عبور از این شرایط، نیازمند مدیریت جهادی هستیم، گفت: ما باید در این راه با خدا معامله کنیم و نخستین گام در این راه، اخلاص در کار است، دوم توکل به خدا، سوم ایثار با جان، مال و آبرو، چهارم صبر، استقامت تحمل، تهمت نزدن، توهین نکردن و تحمل آرای مخالف را داشتن، پنجم بن‌بست شکنی؛ به این مفهوم که در برابر هیچ مساله‌‌ای، عقب‌نشینی نکنیم و گام ششم و آخر، عبور از موانع است که ما قادر به انجام آن هستیم؛ چراکه  روحیه بسیجی در مدیران صنعت نفت، ما را به آینده امیدوارتر می‌سازد.