به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدعلی فلاح مهرجردی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت در بیستمین نشست تخصصی فرماندهان بسیج صنعت نفت که با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج این صنعت، روز سه‌شنبه ۹ مهرماه در باشگاه شماره یک وزارت نفت تشکیل شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: بسیجیان در تمامی صحنه‌ها، با کمترین امکانات، بیشترین بازدهی را داشته و این موضوع در مورد جبهه‌های اقتصادی به ویژه صنعت نفت کشورمان، امری قابل توجه است.

وی ادامه داد: وزارت نفت در شاخه‌های مربوط به امور معنوی و ترویج مباحث عقیدتی؛ همچون برگزاری راهیان نور نیز بسیار خوش درخشیده و تاکنون تعداد قابل توجهی از اردوهایی از این دست را برگزار کرده است.

فلاح به وجود حدود ۹۰ هزار بسیجی در صنعت نفت اشاره کرد و گفت: بسیجی‌ها در همه صحنه‌ها حضور دارند، ازجمله در سیل اخیر، بسیجیان وزارت نفت حضور فعالی داشتند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت در خصوص امور انجام شده از سوی این واحد، گفت:‌ بسیج وزارت نفت به شکل فعالی در حوزه‌های مختلف همچون بازسازی عتبات عالیات و انجام فعالیت‌های فرهنگی ورود کرده است.

وی ادامه داد: به همت این واحد، طی سال گذشته هفت موکب در مبادی مرزی و ۲ موکب نیز در کربلای معلی، خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا در اربعین حسینی را انجام داده و از این رهگذر، اسکان و پذیرایی روزانه ۱۰۰ زائر را بر عهده داشته‌اند.

فلاح با بیان این که صنعت نفت در بدترین شرایط و با توجه به اینکه در نوک پیکان حمله دشمنان قرار گرفته، اما به‌خوبی درخشیده، گفت: بسیجیان فعال صنعت نفت به‌عنوان سربازان گمنام این صنعت در شرایط تحریم بودند و در این جنگ اقتصادی، با همان تفکر و روحیه دهه نخست انقلاب تمام‌قد ایستاده‌اند، تا این دوران را پشت سر بگذارند و با استواری و ثبات قدم، گام دوم را انقلاب بردارند.

در پایان این مراسم، از برگزیدگان پایگاه‌های نمونه شرکت‌های تابعه صنعت نفت با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.