به گزارش اکونا پرس،

مهندس رامین حاتمی درباره فعالیتهای شاخص تعمیرات اساسی صورت گرفته در بخش تاسیسات گازی شرکتهای تابعه اظهار داشت : در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تعمیرات اساسی خطوط لوله اصلی انتقال گاز از تاسیسات تولید میدانهای این شرکت به پالایشگاهها، ایستگاه تقویت فشار نار ، مراکز تفکیک و جمع آوری میدانهای گازی  و تاسیسات پالایشگاه گاز فراشبند در راستای تامین خوراک پالایشگاههای گازی فجر جم ، پارسیان و فراشبند با موفقیت به اتمام رسید.

وی درباره فعالیت های صورت گرفته در شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق خاطرنشان کرد : در این شرکت تعمیرات اساسی مراکز اندازه گیری مرکزی خانگیران ، مراکز جمع آوری گاز و  انجام عملیات توپک رانی هوشمند خطوط لوله      ( A,B,C,D,E, F) پایان یافت که این شرکت آمادگی خود را جهت تامین گازهای استانهای شمالی و شمال شرق کشور برای ارسال به پالایشگاه شهید هاشمی نژاد اعلام داشته است.  

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس حاتمی درباره تعمیرات اساسی صورت گرفته در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب تصریح کرد : در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب ، تعمیرات اساسی واحدهای مرکز جمع آوری گاز (TCF ) و مرکز تفکیک ایلام (ISF )تنگ بیجار برای تامین خوراک پالایشگاه گاز ایلام پایان یافت.

بر اساس این گزارش ، مهندس حاتمی در رابطه با  انجام تعمیرات اساسی در بخش تاسیسات نفتی شرکتهای تابعه تصریح کرد : تعمیرات اساسی واحد بهره برداری سعادت آباد و سروستان در زاگرس جنوبی با موفقیت به انجام رسید و  در شرکت غرب ، تعمیرات اساسی واحد بهره برداری و نمکزدایی نفت شهر و تعمیر خطوط لوله انتقال نفت       چشمه خوش به اهواز تکمیل شد . همچنین از مهمترین  فعالیت های صورت گرفته در بخش تعمیرات این شرکت     می توان به تعمیرات اساسی بخشهای فرایندی واحد نمکزدایی چشمه خوش از قبیل هیتر، دیسالتر  و دیگر تاسیسات آن  بدون توقف و کاهش تولید از میدانهای مشترک اشاره کرد.

این گزارش می افزاید ، مهندس حاتمی در رابطه با نفر ساعت تعمیرات اساسی خاطرنشان کرد : در مجموع 284 هزار و 500  نفر ساعت در این شرکت کار تعمیرات اساسی صورت گرفته است که سهم شرکت های بهره برداری         نفت وگاز زاگرس جنوبی از این میزان 145 هزار  ، شرق 47 هزار و 500  و غرب  92 هزار نفر ساعت است.

مهندس حاتمی با تقدیر از کارکنان این شرکت  که نهایت تلاش خود را مصروف انجام تعمیرات اساسی داشته اند ،  تصریح کرد: این تعمیرات با همکاری مدیریت نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران و هماهنگی کامل با دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران و همراهی گروههای تعمیراتی ، خدمات پشتیبانی واحدهای HSE ، ترابری ، ابزار دقیق و دیگر واحدهای عملیاتی و استفاده حداکثری از امکانات داخلی با موفقیت به پایان رساندند ، تشکر نمود.