به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ،مهندس سعید ناصری پور ،مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای شرکت  نفت مناطق مرکزی ایران در نیمه اول سال 1399 با ابراز رضایت از فعالیت های صورت گرفته در این شرکت  و مشارکت همکاران در زمینه تولید نفت و گاز در میدانهای مشترک و انجام تعهدات تولید گاز به خصوص در فصل سرد تقدیر و تشکر نمود.

 مهندس ناصری پور در رابطه با تولید تجمعی  نفت طی 10 ماه اخیر در  این شرکت اظهار داشت : طی 10 ماه اول امسال در مجموع 33 میلیون بشکه نفت از میدانهای این شرکت تولید شده است. در این مدت میانگین تولید از میدانهای غرب کشور ، روزانه نفت  معادل 100 هزار بشکه و تولید گاز  6 میلیون و200 هزار متر مکعب در روز بوده است. 

وی افزود : پیش بینی تولید نفت در سال آینده برای شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به طور میانگین 157 هزار بشکه در روز خواهد رسید که حداکثر تولید در اسفند سال آینده 166 هزار بشکه در روز است.

بر اساس این گزارش مهندس ناصری پور درباره مجموع عملیاتهای صورت گرفته روی میدانهای این شرکت تصریح کرد: جمع کل عملیاتهای صورت گرفته در مدیریت امور فنی  در 10  ماه اول امسال307مورد است که شامل مواردی همچون آزمایش چاه با تفکیک گر سیار ، آزمایش شاخص بهره وری ، آزمایش ممیزی فشار ساکن ، ایمن سازی چاه ، نمونه گیری درون چاهی و تزریق مواد بازدارنده خوردگی می شود.

این گزارش می افزاید ، شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب یکی از  شرکت تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران محسوب می شود که حوزه فعالیت آن شامل استان‌های کرمانشاه، ایلام، بخشی از شمال خوزستان و لرستان با مرکزیت ستاد در شهر کرمانشاه به شمار می رود.