به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت بهره بردای نفت و گاز آغاجاری، سرپرست ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت اظهار داشت: در راستای مسئولیت های اجتماعی و با هدف حفاظت  از محیط زیست همجوار تاسیسات، بیش از ٥٠ عملیات مهار آتش  با حضور گسترده و فعال  آتش نشانان این شرکت و پشتیبانی ناوگان ترابری انجام شد.

علی شکیبا کیا افزود: با توجه به گرمای شدید هوا و و قوع آتش سوزی های گسترده در جنگل ها و مراتع همجوار تاسیسات، آتش نشانان این شرکت به همراه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز با هماهنگی مسئولین شهرستانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری  تا کنون بیش از ٥٠ مورد آتش سوزی در نقاط مختلف شهرستان از جمله روستاهای  بخش مرکزی، روستاهای بخش جایزان و روستای همجوار تاسیسات پارسی دره نی حادث گردید که با حضور به موقع همکاران آتش نشان و پشتیبانی ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز  از ایستگاه های  آتش نشانی مستقر در منطقه، عملیات اطفاء حریق با موفقیت انجام گردید.

شکیبا کیا گفت:‌ در عملیات اطفای حریق جنگل ها و زمین های کشاورزی، ماشین آلات ترابری نیز شامل لودر، بیل مکانیکی وکمپرسی با مجموع 30روز کاری مشارکت فعال داشته اند.