به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیر مهندسی و ساختمان این شرکت با بیان این مطلب گفت: احداث این جاده موجب تسهیل در تردد ایمن خودروهای عملیاتی این شرکت و همچنین خودورهای عبوری، ساکنان مناطق، عشایر و روستاهای پیرامون تاسیسات می شود.

پیمان ایمانی افزود: عملیات احداث این جاده به عرض حدود ۱۰ متر و به طول ده کیلومتر از سال ۹۶ شروع شده و با پیشرفتی نود درصدی، پیش بینی می شود تا قبل از زمستان امسال به بهره برداری برسد.

وی گفت: برای احداث جاده کمربندی چشمه خوش مبلغ یکصد و هشتاد میلیارد ریال از محل اعتبارات سرمایه ای این شرکت هزینه شده است.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پایان خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه تاکنون نسبت به عملیات خاکبرداری به مقدار یکصد و ۶۷ هزار متر مکعب، خاکریزی یکصد و نود هزار متر مکعب، احداث ابنیه فنی به تعداد ۴۵ دستگاه آبرو دالی بتنی، بتن ریزی به حجم یازده هزار مترمکعب و اجرای بخشی از لایه زیر اساس اقدام شده است.

منطقه عملیاتی چشمه خوش در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب از شرکت های تابعه نفت مناطق مرکزی ایران در استان ایلام می باشد.