به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، در این مرحله از اقدامات عام‌المنفعه در روستاهای پیرامون تاسیسات نفتی، علاوه بر بهسازی معابر ۷ روستای خسراویه، حنیطه ۱، ۲ و ۳ و نیز خویسه ۱، ۲ و ۳ توسط شرکت مناطق نفتخیز جنوب، شرکت نفت و گاز کارون و بسیج شهید تندگویان صنعت نفت جنوب، خدماتی اعم از تامین اقلام نوشت افزاری، ضدعفونی کردن معابر و تحویل اقلام بهداشتی مقابله با کرونا نیز و توزیع بسته‌های معیشتی به خانوارهای کم برخوردار نیز به روستاییان این منطقه ارائه گردید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از اهتمام مدیران و تلاش‌های کارکنان شرکت مناطق نفتخیز در خدمات رسانی به روستاها تقدیر کرد و تداوم این روند را گامی مهم در تامین بخشی از نیازهای مردم شریف این مناطق دانست.

وی همچنین مشارکت مردم و مسئولین اجرایی شهرستان کارون را نیز در انجام اقدامات صورت‌گرفته، قابل تحسین ارزیابی کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با اشاره به اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای عمرانی مناطق پیرامون تاسیسات نفتی از تمام توان و حداکثر امکانات موجود استفاده خواهیم کرد و این قبیل فعالیت‌ها تداوم و استمرار خواهد داشت.

مهندس احمد محمدی در پایان از تلاش شبانه‌روزی نیروهای عملیاتی و کارکنانی که در بهسازی معابر روستاهای یادشده مشارکت داشتند تشکر و قدردانی نمود.