به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران این حادثه در حد فاصل ایستگاه خط لوله انتقال نفت و گاز بین روستاهای بیت عجم و مزعل ضمدی در بخش فتح المبین شهرستان شوش بر اثر انفجار لانچر ارسال توپک هوشمند رخ داد که جزییات موضوع در دست بررسی می باشد .

بر أساس این گزارش اسامی جان باختگان این حادثه دردناک، مرحومان بهمن ایوبی ایوب لو، جانشین رییس منطقه بهره برداری چشمه خوش، دهلران، سرکان و ماله کوه ، مهران تنگستانی، مسوول پروژه مهندسی بهره برداری سرکان و محمد رشیدی از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران است. در این حادثه چهار نفر از همکاران نیز مصدوم که بلافاصله به بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش اعزام شدند و دو نفر از آنها ترخیص و دو نفر باقیمانده نیز تا ساعاتی دیگر مرخص می شوند.

این گزارش می افزاید :پیامهای تسلیت از سوی مقام عالی وزارت ، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران ، مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و دیگر شرکتها برای ابراز همدردی با خانواده های این عزیزان صادر گردید و از خداوند متعال برای جانباختگان خدوم صنعت نفت آرامش و رحمت ازلی خواستار شدند.
مهندس رامین حاتمی مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پیام تسلیتی خطاب به خانواده معظم جانباختگان اظهار داشت:
"ضایعه درگذشت همکاران تلاشگر صنعت بزرگ نفت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، موجب تأسف و تألم فراوان گردید.
اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای مصدومان و ابراز همدردی با خانواده‌های معظم جان‌باختگان، مصیبت تأثربرانگیز را به‌تمامی جهادگران خط مقدم عرصه تولید در صنعت نفت، همکاران گرامی به‌ویژه همسر و فرزندان معزز ایشان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای عزیزان سفرکرده و صبر و اجر جزیل برای خانواده و سایر بستگان مسئلت می‌نمایم."