به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی، مهندس مهدی حیدری، با تقدیر از حمایت‌های مجموعه مسئولین و نمایندگان استان کرمانشاه در توسعه میادین نفت و گاز در این استان تصریح کرد: شرکت ملی نفت ایران و به ‌تبع آن، شرکت نفت مناطق مرکزی با امکان سنجی، نیازسنجی و تخصیص اعتبارات لازم در این زمینه، بر توسعه میادین نفت و گاز در استان کرمانشاه تاکید دارد و ان‌شالله با تداوم این حمایت‌ها در جهت توسعه پایدار استان‌های غرب کشور گام بر خواهیم داشت.

وی افزود: طرح توسعه میادین نفت شهر، سومار، دلاوران و سامان در دست اجراست و پیش بینی می‌شود، با اتمام این طرح ها روزانه نزدیک به ۱۰ هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب افزوده شود.

مهندس مهدی حیدری، به طرح جمع‌آوری گازهای همراه مشعل اشاره کرد و گفت: طرح پیش گفته، در دست اجراست که با اتمام این طرح نیز، علاوه بر جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی و ایجاد ارزش افزوده،زمینه ساز اشتغال و درآمدزایی و رونق اقتصادی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، با اشاره به اولویت توسعه میدان‌های نفت شهر و سومار، اظهار داشت: توسعه میادین نفت شهر و سومار از اولویت‌های کاری این شرکت است و با حمایت‌های همه مسئولین امر، زمینه رفع محرومیت از این مناطق و اشتغال‌زایی نیروهای بومی منطقه فراهم می‌گردد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست که با حضور مدیران و روسای واحدهای مختلف ستادی و عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با دکتر شهریار حیدری نماینده گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب و همچنین وحید محمدی فرماندار گیلانغرب در منطقه عملیاتی نفت شهر برگزار شد، دکتر حیدری با تقدیر از حضور مداوم و دوره‌ای مدیران شرکت‌های ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در مناطق عملیاتی غرب کشور به ارائه گزارشی از سابقه تاریخی نفت شهر و وضعیت میادین آن در گذشته پرداخت.

دکتر شهریار حیدری نماینده گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب اظهار داشت: با حمایت های دولت، طرح توسعه "شهر جدید نفت شهر " در دستور کار قرار دارد و تحقق این موضوع نیازمند حضور سایر دستگاه‌ها به خصوص شرکت ملی نفت ایران در منطقه است که با پشتیبانی خود زمینه این کار هر چه بیشتر فراهم شود.