به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، دکتر امیری  با اعلام این مطلب افزود:‌در حوزه مقررات انعطاف پذیری بیش از حد موجب ناکارامدی و ثبات بیش از حد هم  نیز موجب بروکراسی می شود، از این رو همواره باید بتوانیم تعادلی را بین انعطاف پذیری و ثبات در جهت ایجاد انگیزه و منتج شدن به حفظ نگهداشت نیروی انسانی به ویژه در بخش نیروهای عملیاتی و خط مقدم تولید ایجاد نماییم. لذا از این منظر باید اقدامات جدی تری صورت گیرد.

وی که درجلسه بررسی دستاوردها و چالش های حوزه منابع انسانی شرکت نفت و گاز شرق و با حضور مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مدیر عامل ومدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق حضور یافت ، با تقدیر و تشکر از پیگیری های مدیرعامل و مجموعه منابع انسانی شرکت شرق از دستاوردهای حوزه منابع انسانی ابراز خرسندی کرد و آن را نتیجه همگرایی و هم افزایی هم در سطح وزارت نفت و هم در شرکت ملی نفت ایران دانست. 

دکتر امیری تصریح کرد :بسیار خرسندم که با پیگیری ها و مساعدت های انجام شده،  بخشی از نظام جبران خدمات به منصه ظهور رسیده است. اگر چه هنوز این موضوع  قانع کننده نیست و اعتقاد داریم که باید در راستای ارج نهادن به زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق اقدامات جدی تری شکل بگیرد.

بر اساس این گزارش ، وی همچنین با اشاره به پیگیری های مستمر مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در حوزه منابع انسانی از ایشان تقدیر و تشکر کرد و افزود:‌امروزه با تغییرات زیادی در سازمان ها رو به رو هستیم و از سویی در بخش نیروی انسانی نیز با توجه به اینکه انسان موجودی پیچیده ای است با عدم قطعیت های زیادی مواجه هستیم و اگر آمادگی لازم را برای رو به رو شدن با این تغییرات و مشکلات حوزه کسب و کار کسب نکنیم با ابهامات و مشکلاتی فراوانی مواجه خواهیم شد که قطعا تولید را تحت تاثیر قرار دهد.

دکتر امیری اظهار داشت:  یکی از اقدامات استراتژیک که مدیران ارشد هر سازمان باید به آن توجه داشته باشند ، شناسایی و حمایت استعدادهای کلیدی در هر حوزه ای  است و باید بهبود مستمر در دستور کار قرار گیرد. ما نیز در حوزه منابع انسانی نماینده شما عزیزان هستیم و پذیرای هرگونه انتقاد، پیشنهاد و ایده  به ویژه در حوزه بحث های مقرراتی هستیم.

این گزارش می افزاید ، در این جلسه مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ،به جایگاه رفیع این شرکت و سه شرکت تابعه در مجموعه شرکت ملی نفت ایران به ویژه از حیث تولید محصول استراتژیک گاز تاکید کرد و اظهار داشت: همکاران متعهد و متخصص ما با کار و تلاش شبانه روزی خود اطمینان خاطر از تأمین امنیت انرژی کشور در همه فصول سال را برای هموطنان به ارمغان می آوردند و این نشان دهنده جایگاه و اهمیت خاص مجموعه تحت پوشش شرکت  است.

وی افزود : در جایگاه مدیرعامل شرکت ، نگاهی ویژه و خاصی نسبت به حوزه منابع انسانی دارم و قطعاً با همه توان همدلانه و جانانه در رفع مشکلات و بهبود وضعیت این حوزه تلاش خواهم کرد.

مهندس حیدری  با تشکر از استقبال دکتر امیری معاونت امور اداری مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و حضور ایشان در شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق خاطرنشان کرد: حضور مدیران شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت ملی نفت ایران در شرکت های تابعه علاوه بر اعلام آماده باش تولید گاز زمستانی، به جهت رفع مشکلات و چالش های احتمالی همکاران در بخش های عملیاتی و پشتیبانی که با کار جهادی و شبانه روزی خود خانه های هموطنان را گرم نگه داشته اند می باشد و لذا این حضور میدانی مدیران در راستای تقویت همدلی، همگرایی و افزایی بسیار مؤثر خواهد بود. 

شایان ذکر است ،در این جلسه همچنین  از کارمندان نمونه شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در سال 1400 تقدیر شد.

آقایان مهندس ابوالقاسم ایرانی سرپرست مدیریت عملیات، مهندس حیدرعلی مرکزی رئیس اداره تدارکات کالا و مهندس امید احمدزاده کارشناس کمیته فنی و بازرگانی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق که به عنوان کارمندان نمونه درون دستگاهی صنعت نفت در سال 1400 انتخاب شده اند از آنان  تقدیر و تشکربه عمل آمد.