به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی پترول، مدیر عامل پتروشیمی صدف در جریان بازدید قائم مقام مدیر عامل و عضو هیأت مدیره پترول و جمعی از مدیران ارشد این شرکت از سایت پتروشیمی صدف در روز چهارشنبه (دوم آذرماه) از حمایت های گروه پترول تشکر کرد و به ارائه پیشنهادات و راهکارهای تسهیل مسیر بهره برداری این طرح پرداخت.

نادر جداری، با ارائه گزارش وضعیت کنونی پروژه ESBR پتروشیمی صدف و آخرین اقدامات انجام شده، اظهار کرد: در این پروژه از توان متخصصان داخلی و پشتیبانی سهامداران شرکت استفاده حداکثری می شود.

علی علیرضانژاد، قائم مقام مدیر عامل و عضو هیأت مدیره گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس نیز در جریان این بازدید با ابراز رضایت از تلاش های صورت گرفته بر لزوم تسریع در اجرای برنامه پیشبرد پروژه ESBR صدف تاکید کرد. وی در پایان گفت: مجموعه پترول به عنوان سهامدار اصلی این شرکت با تمام ظرفیت خود از این پروژه ملی و بهره‌برداری هرچه سریعتر از آن حمایت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پتروشیمی صدف با هدف تولید سالیانه ۱۳۶ هزار تن لاستیک استایرین بوتادین و با چشم انداز تامین خوراک برای بازار داخلی و خارجی در حال احداث است. این مجموعه با توجه به تولید محصول EBSR که قابلیت صادراتی دارد، می تواند علاوه بر تامین تقاضای داخلی، برای کشور ارزآوری نیز داشته باشد.