به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی پتروشیمی نوری دوازدهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری روز یکشنبه 25 دی ماه، با رویکرد "مشتری مداری"  در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما و با حضور صاحبان صنایع ، فعالان اقتصادی و اصناف کشور برگزار شد.

در این اجلاس که هر ساله و به همت اتاق بازرگانی ایران برگزار می گردد، شرکت پتروشیمی نوری توانست بر اساس ارزیابی های انجام شده در چهارچوب محور های همایش ، تندیس زرّین رضایت مندی مشتری را در سطح ملی دریافت نماید.

بنابراین گزارش پس از بیان محورهای اصلی ارزیابی مانند آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی،تولیدی و خدماتی،ارتقا سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان ،راهکارهای افزایش سهم بازار ،آشنایی با نظام CRM   و… در پایان اجلاس، از برگزیدگان دوره دوازدهم با اهداء تندیس و تقدیرنامه تجلیل به عمل آمد.

داریوش زاهدن مدیر زنجیره تامین، بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی نوری در حاشیه این اجلاس و پس از دریافت تندیس زرین این دوره گفت : شرکت پتروشیمی نوری به عنوان یکی از اولین دارنده های دو استاندارد مهم سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO 10004:2018  و سیستم مدیریت شکایات مشتریان 2018:ISO 10002 در سطح شرکت های هم رده خود، همواره توجه ویژه ای به این مقوله مهم داشته است.

مدیر زنجیره تامین، بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی نوری، استفاده از تکنیک های روز دنیا همچون مزایای به کارگیری ارتباط صحیح و توجه به خواست مشتری ، ارتباط گیری بر اساس منافع دو سویه و نقش اعتماد آفرینی در حفظ مشتری را برای هر سازمان مترقی اجتناب ناپذیر دانست.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ و افزایش رضایت مندی مشتریان در پویایی هر مجموعه موفق تولیدی عنوان داشت : در پتروشیمی نوری با تعهد و توجه بالا به مشتری مداری، با نوعی نگرش خاص به بازار ، فضای خرید جایگزین فضای فروش در تعاملات تجاری گردیده است و در این فضا یکایک کارکنان به جای فروش صرف، نوعی نقش مشاور فروش را ایفاء می نمایند و همواره در جهت رفع نیازها و خواسته های مشتریان می کوشند و این امر موجب ارتقاء رضایت مندی و وفاداری مشتریان اعم از مشتریان داخلی و بین المللی گردیده است.

مدیر زنجیره تامین، بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی نوری در پایان اظهار داشت : خوشحالیم که توانسته ایم بخش عظیمی از خواست مشتریان اصلی مجتمع خود را جامه عمل بپوشانیم و معتقدیم که حتی دست یابی به این سطح از رضایت مندی مشتری، پایان کار مجموعه موفق ما نخواهد بود .   

شایان ذکر است انتخاب شرکت های برگزیده این اجلاس ملی ، هر ساله براساس ارزیابی های دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخص‌های مختلف از جمله محرکه های کیفی، قیمت گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزم های رضایت مندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان صورت گرفته است.