به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا ، حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان با بیان این مطلب گفت: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته توسط مسئولان و مساعدت مدیران ارشد بانک، قرارداد ساخت 2760 واحد از «کوی پرواز» همدان به مبلغ 15 هزار و 180 میلیارد ریال به امضا رسید و پس از انجام اقدامات اولیه این تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیر شعب استان همدان در خصوص کوی پرواز همدان اظهار داشت: پروژه 11 هزار واحدی «کوی پرواز» بزرگترین سایت نهضت ملی استان همدان از آغاز طرح تاکنون است که تامین مالی ساخت 2760 واحد آن به بانک مسکن استان همدان واگذار شده است.

حسن خطیب زاده در ادامه در خصوص عملکرد بانک در طرح نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال 1402 تعداد 6 هزار و 736 واحد مسکونی در قالب 2 هزار و چهار پروژه به بانک مسکن استان همدان معرفی شد که قرارداد ساخت چهار هزار و 933 واحد مسکونی آن به مبلغ 20 هزار و 389 میلیارد ریال منعقد شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین استانی و سازمان های مرتبط با نهضت ملی به ویژه راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بانک مسکن و هدایت منابع مالی و پیمانکاران پروژه ها به سوی بانک مسکن، بستر لازم برای نقش آفرینی بانک مسکن استان همدان در نهضت ملی بیش از پیش فراهم شود.