به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، شاهین صالح محمد زاده با اعلام این خبر گفت: این بانک به منظور پاسخگویی به نیاز مخاطبان، عرضه محصولات متنوع بانکی را در دستور کار قرار داده و در این زمینه با مطالعه و تحلیل نیاز مخاطبان، محصول اعتباری «طرح ٦٧» به تازگی عرضه و به دلیل مزیت‌های خاص مورد استقبال مشتریان و متقاضیان واقع شده است.

وی افزود: طرح‌های جدید تسهیلاتی بانک صادرات ایران به منظور تامین نیاز‌های مختلف مشتریان و عموم مردم کشور روانه بازار شده و در این راستا شناورسازی نرخ سود سپرده و تسهیلات دریافتی بر اساس توان بازپرداخت مشتری و دریافت سود قابل انتظار تا سطح  نرخ‌های قانونی و مصوبات شورای پول و اعتبار در ارائه «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧» مد نظر بوده است.

معاون مدیرعامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: این بانک با اتکا بر قدمت و سابقه درخشان ٦٧ ساله در ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، ظرفیت لازم برای پاسخگویی به نیاز‌های جدید هموطنان در کنار سایر طرح‌ها از جمله « اعتبار سپهر» و «حساب جاری طلایی» را در ٢٣٠٠ شعبه فراهم آورده است.

به گفته وی در این طرح، مشتریان و عموم هموطنان می‌توانند با افتتاح «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧»، منابع خود را با نرخ سود ٧ درصد سالانه در شعب بانک صادرات ایران سپرده‌گذاری و حداکثر ظرف ٤٨ ساعت، ٨٠ درصد آن را با نرخ ٦ درصد تسهیلات دریافت کنند.

حداقل مبلغ جهت افتتاح این نوع حساب، ٥٠ میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی ٢ میلیارد ریال است. نرخ سود علی‌الحساب در این طرح نیز هفت درصد است. این طرح در قالب عقد مرابحه با اقساط ٣٦ ماهه اجرا می شود و نیازی به وثیقه ندارد.

بنابراین گزارش، متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات در این طرح شرکت می‌کنند، با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت«طرح ٦٧»، بابت سرمایه‌گذاری سود ٧ درصدی دریافت خواهند کرد که به‌صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.