امروز (چهارشنبه)، بررسی شعب ارزی بانک‌ها از این حکایت داشت که قیمتی که آنها حاضرند دلار را از مردم بخرند برای دلار از ۹۵۰۰ و یورو و از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز شده است. این نرخ‌ها البته ثابت نیست و ممکن است در طول روز متغیر باشد.

در جریان ریزش قیمت ارز در روزهای گذشته و نگرانی مردم از زیان دیدن از ارزهایی که در مدت گذشته با نرخ‌های متفاوتی خریداری کرده بودند، از دو روز گذشته بازار ارز با ورود برای فروش مواجه شد. اما اغلب صراف‌ها و دلالان حاضر به خرید ارز با نرخ معقولی نبوده و قیمت‌های متفاوتی وجود داشت.

در همین جریان بانک مرکزی روز گذشته یادآور شد که بانک‌ها آماده خرید ارز از مردم هستند. این در حالی است که پیش از این هم بر اساس سیاست ارزی دولت که از سال جدید اجرایی شد، این امکان در بانک‌ها وجود داشت که مردم بتوانند ارز خود را بفروشند و یا در قالب چند ارز، تقاضای مشخص و با ارائه مدرک ارز خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر با توجه به ریزش قیمت ارز در روزهای گذشته، نرخ دلار که یک هفته قبل تا ۱۹ هزار تومان پیش رفته بود بین ۱۳ هزار تا ۱۴ هزار تومان و یورو که تا ۲۲ هزار تومان گران شده بود، حدود ۱۷ هزار تومان معامله می‌شود.