به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان شعب مذکور دیدار کرد و در جریان امور جاری این شعب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار داده و در خصوص راهکارهای موجود، بحث و گفت کردند.

بر اساس این گزارش مریم سرابی رئیس شعبه مقدس اردبیلی، محمدرضا صمدبین رئیس شعبه ولنجک و آرش احمدی کوشا رئیس شعبه زعفرانیه با ابراز خوشوقتی از حضور مدیرعامل و مدیران ارشد در شعب بانک مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را در بخش‌های مختلف مطرح کردند و آنان به صورت تفصیلی راهکارهای لازم را در مورد موضوعات مختلف ارائه کردند.

گفتنی است در جریان این بازدیدها تهرانفر مدیرعامل بانک و هیات همراه وی، با یکایک کارکنان این شعب دیداری صمیمانه داشتند و در جریان نظرات، پیشنهادها و درخواست‌های آنان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک در جریان این بازدیدها از تمامی همکاران این شعب خواست برای بهبود عملکرد شعب، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را به‌طور مستمر و منظم با مدیریت امور شعب و مدیران ارشد بانک مطرح کنند.

تهرانفر در این بازدید با تشکر از حسن اعتماد و وفاداری مشتریان بانک تصریح کرد: لازم می‌دانم از مشتریان خوب و وفادار بانک کارآفرین تشکر کنم. تعداد زیادی از مشتریان بزرگ بانک علیرغم این‌که با پیشنهاد پرداخت سود بالاتر توسط بانک‌های دیگر روبرو هستند، همچنان بانک کارآفرین را مورد وثوق و اطمینان خود می‌دانند و حاضر نیستند منابع خود را به این بانک‌ها منتقل کنند.

وی همچنین افزود: علت این امر این است که مشتریان محترم، بانک کارآفرین را بانکی معتدل، کم ریسک و دارای تصمیم‌گیری‌های منطقی و به‌دوراز هیجان‌ها و التهابات مقطعی می‌شناسند و خوشبختانه چنین شناختی موجب شده است که همچنان به بانک کارآفرین وفادار بمانند.

وی همچنین افزود: اعتماد بالای مشتریان به بانک کارآفرین در سایه همت و تلاش یکایک کارکنان بانک محقق شده است و بنابراین جا دارد از تمامی همکاران خود صمیمانه تشکر و تقدیر نمایم.

مدیرعامل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگی‌های شعب جدید و تازه‌تأسیس بانک کارآفرین خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد کلی شعب بانک نشان می‌دهد که خوشبختانه آمار مطالبات غیرجاری و مشکوک‌الوصول شعب جدید بانک بسیار پایین است و این مسئله نشانگر آن است که این شعب با درایت و احتیاط، اعتبارسنجی دقیقی از مشتریان به عمل‌آورده‌اند تا با مشکلات عدیده بعدی روبه‌رو نشوند.