به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در دیدار با خانواده های خسارت دیده از سیل اخیر، ضمن ابلاغ سلام و پیام همدردی دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و تشریح اقدامات انجام شده توسط این بانک در خصوص امدادرسانی و کمک به سیل زدگان گلستان، با اظهار امیدواری نسبت به بازگشت دوباره شور و نشاط و امید به زندگی، از آمادگی این بانک در استمرار امدادرسانی و حمایت و پشتیبانی برای جبران خسارت های وارده به هموطنان خبر داد.

وی همچنین در بازدید از شعب آق قلا، سیمین شهر و گمیشان بانک که در معرض خسارت ناشی از سیلاب قرار گرفتند، ضمن بررسی وضعیت ارائه خدمات و میزان خسارت وارده به این واحدها، از نزدیک با همکاران دیدار و گفت و گو کرد.

کریمی با اظهار تاسف از شرایط پیش آمده برای هموطنان عزیز و برخی همکاران، بانک ملی ایران را تا حل کامل مشکلات و بازگشت زندگی به وضعیت عادی در کنار آنها دانست و بر پیگیری و رسیدگی به مشکلات کارکنان آسیب دیده در این واقعه با اسکان موقت، تامین بخشی از نیازهای اولیه و لوازم زندگی، ارائه پوشش بیمه ای و... تاکید کرد.

 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه سفر خود به مناطق سیل زده گلستان با برخی مشتریان و صنعتگران که در جریان سیل اخیر دچار آسیب و خسارت شده اند، دیدار و گفت وگو کرد و با اعلام اینکه بانک ملی ایران همواره و به ویژه در شرایط سخت و اضطرار در کنار تولیدکنندگان و مشتریان قرار دارد، بر حمایت و همراهی این بانک با واحدهای صنعتی و تولیدی آسیب دیده تاکید کرد.

کریمی و هیات همراه همچنین با حضور در منزل تنی چند از همکاران سیل زده و دیدار با خانواده آنان، آنها را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.ند

وی در این ملاقات ها به خانواده همکاران اطمینان خاطر داد که بانک ملی ایران تحت هیچ شرایطی اعضای خانواده خود را تنها نخواهد گذاشت و تا رفع کامل مشکلات و بازگشت زندگی به شرایط عادی، در کنار کارکنان خود خواهد بود.