به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری مدیرعامل و رییس هیأت مدیره این بانک که روز چهارشنبه 23 مردادماه به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک به استان قزوین سفر کرده بود، در جمع کارکنان و همکاران این استان، ضمن بیان مطلب فوق افزود : اهلیت و صلاحیت متقاضیان شرط اول پرداخت تسهیلات است و اشاره کرد خوشبختانه کارآفرینان بزرگی در این استان وجود دارند که از صلاحیت لازم برخوردارند و این موضوع سبب تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات به آنان خواهد شد.
وی ضمن اشاره به مأموریت این بانک در حمایت از تولیدکنندگان تأکید کرد: حمایت همه جانبه از کارآفرینان و صنعتگران در سال رونق تولید وظیفه ای همگانی و اولویت نخست بانک صنعت و معدن است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: برای تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات به شعب و سرپرستی ها تفویض اختیار لازم داده شده تا در کمترین زمان ممکن تأمین نقدینگی واحدهای صنعتی به انجام برسد.
وی با حضور در شعبه این استان و شرکت در جلسه همفکری با کارکنان افزود: فلسفه تأسیس این بانک کمک به توسعه واحدهای صنعتی و رفع موانع پیش روی آنها می باشد لذا با ساده سازی فرآیندها و انعطاف پذیری می توان به حل مشکلات کمک شایانی کرد.
حسین عسکری عضو هیأت مدیره این بانک نیز در جمع همکاران این استان اعلام کرد‌ : بانک صنعت و معدن بر اساس نقش توسعه ای و تخصصی خود با تزریق تسهیلات به صنعت استان و هدایت آن، باعث شکوفایی و فعال شدن پتانسیل صنعتی و معدنی در حوزه های صنعت شده است.
عسکری در ادامه بر لزوم تمرکز بر وصول مطالبات تاکید کرد و افزود یکی دیگر از روش های جذب منابع، پیگیری وصول مطالبات است که در شرایط کنونی با توجه به مبلغ بالای مطالبات سررسید گذشته و معوق همه مدیران و کارکنان می بایست تلاش خود را در جهت وصول و پیگیری مطالبات معوق انجام دهند .
وی همچنین بر لزوم استقرار بانکداری شرکتی و رفع نواقص و مشکلات موجود آن تأکید نمود و و افزود امروزه بانکداری شرکتی یکی از عوامل مهم در جلب رضایت مشتریان بانک است.
عسکری تغییر شیوه جذب مشتری، رفتار با مشتری و ارائه خدمت به مشتری را یک امر مهم در حیات سازمان دانست و بر لزوم تمرکز بر کار کارشناسی و ارائه نقطه نظرات برای ارکان تصمیم ساز بانک تأکید نمود.