به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌الملل، جاوید مدیر امور حوزه مدیریت و سرپرست اداره روابط عمومی و تبلیغات، برزنونی مدیر امور شعب و اجاقی مدیر امور اعتبارات وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان امور جاری آنها قرار گرفت.

بازدید شعبه مرکزی

شعبه مرکزی

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند. 

گفتنی است تهرانفر در جریان این بازدیدها، از زحمات و تلاش‌های کارکنان این شعب تقدیر کرد و عملکرد موفق بانک کارآفرین را نتیجه زحمات تمامی کارکنان صف و ستاد عنوان کرد.

بازدید شعبه آپادانا

شعبه آپادانا

بر اساس این گزارش محمد ریحانی رئیس شعبه مرکزی و سارا حسین‌زاده رئیس شعبه آپادانا، پیشنهادها و درخواست‌های خود را در خصوص شعبه و کارکنان مطرح کردند و مدیرعامل و هیات همراه پس از شنیدن نظرات و دیدگاه‌های آنان، رهنمودهای لازم را ارائه دادند.

همچنین سارا حسین زاده رییس شعبه آپادانا، ضمن تشکر از مدیران ارشد جهت حضور در شعب، موارد مربوط به مشتریان اعتباری و برنامه های آتی شعب را مطرح کرد و مدیرعامل رهنمودهای لازم را در این خصوص ارائه کرد.