به گزارش اکونا پرس،
به نقل از  روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این نمایشگاه یک هفته ای شماری از سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در اجرای پروژه های گردشگری با مراجعه به غرفه های بانک گردشگری و شرکت "سمگا" خواستار مشارکت بانک برای ساخت هتل و یا مراکز تفریحی و توریستی شدند.
میزان استقبال سرمایه گذاران از غرفه های بانک گردشگری و سمگا در مدت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی مطلوب بود به طوری که علاوه بر دیدار مقاماتی از شرکت های دولتی و بخش خصوصی، مردم و سرمایه گذاران داخلی نیز با حضور در این غرفه ها سوالات خود رامطرح و پاسخ آنها را دریافت کردند.
بیشترین سوالات سرمایه گذاران درباره نحوه مشارکت در اجرای پروژه های سمگا و یا داشتن طرح های جدید در حوزه گردشگری با هدف همکاری سمگا برای اجرا بود.
درخواست های مراجعه کنندگان به غرفه بانک گردشگری نیز اغلب در حوزه تسهیلات سفر ، اسپانسری (حمایت مالی) بانک برای فعالیت مختلف، دریافت تسهیلات برای بخش تولید با نرخ سود مناسب و همچنین آگاهی از وضعیت سهام بانک بود.
بنابراین گزارش، بسیاری از مراجعان به غرفه سمگا اعلام کردند که دارای زمین در نقاط مختلف کشور هستند و تمایل دارند که "سمگا" با امکانات و سرمایه خود برای مشارکت در اجرای پروژه ای مناسب در این زمین ها آنها را یاری کند.
مراجعان به غرفه بانک گردشگری نیز خواستار کاهش نرخ سود تسهیلات سفر به ویژه برای سفرهای عتبات عالیات و زیارتی بودند.
در غرفه بانک گردشگری توضیحات لازم در خصوص چگونگی استفاده از تسهیلات بانک برای عموم ارائه شد و شرکت سمگا نیز توانست در این نمایشگاه ضمن معرفی پروژه های این شرکت ، گوشه ای از فعالیت های انجام و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها را ازطریق تصویری به معرض نمایش بگذارد که مورد استقبال قرار گرفت.
در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، چند تن از مقامات گروه مالی گردشگری ، مدیران پروژه های سمگا و همچنین مسئولان بانک از غرفه های بانک گردشگری و سمگا دیدن کردند.