به گزارش اکونا پرس،

به نام خالق زیبایی ها
بیستم شهریور ١٣٩٨ بهانه ایست برای ارج نهادن به دو دهه وفاداری و صبوری سپرده گذاران ، سهامداران ، کارکنان و سایر ذینفعان گرانقدر، همراهی بی منت مشتریان عزیز و اهتمام بی بدیل همکاران سختکوشم در جای جای کشور که روزهای خوبی را برای خانواده بزرگ بانک قوامین ترسیم و تصویر داشتند.
در این دو دهه تجارب نـو و خدمات سترگی را در تمامی حوزه های بانکداری با همکاران خلق کردیم. استراتژی های مدونی را در ذیل سند تحول بنیادین تدوین و اجرایی نموده و برنامه­ های راهبردی اثربخشی را کلید زدیم تا به سـرانجامی ماندگار برسـیم، ماندگاری در قالب بانک بزرگ سپه ، سـرانجامی از جنس پیشرفت و تعالی.
عهد بستیم مدبرانه و آگاهانه قدم برداریم تا به قله های بزرگتر برسیم. کاستی ها و ریسک های مالی نمود یافته در این مسیر را با دانش افزایی، آینده پژوهی، سعه صدر و اهتمام جهادگونه به فرصت های طلایی تبدیل نموده و اینک در کمال مسرت باید اذعان داشت این مسیر سخت را در سایه سیاست های جامع بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تلاش تک تک همکاران ساعی در مجموعه خدمتگزار بانک قوامین، به بهترین نحو ممکن از پیش گذراندیم. امروز در مسیر حرکت از دریا به اقیانوسی کبیر هستیم تا بتوانیم این تلاش ها و پتانسیل ها را بنحو شایسته و فزآینده به منصه ظهور رسانیده و صد البته مفتخریم در این مسیر حافظی امین برای منافع سپرده گذاران ، سهامداران و سایر مشتریان عزیزمان هستیم.
 اینجانب آغاز بیستمین سال فعالیت بانک قوامین را محضر سهامداران و سایر ذینفعان محترم، مشتریان عزیز و  همکاران ارجمندم در این خانواده بزرگ تبریک عرض نموده و امید دارم  با یاری ایزد منان و تلاش همکارانم ، ثابت قدم و استوار به سوی افق ترسیم شده گام بر داریم.
پیروز و کامیاب باشید.
مدیرعامل بانک قوامین
غلامحسن تقی نتاج
بیستم شهریورماه سال نود و هشت