به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با گسترش و شیوع ویروس کرونا در کشور، بانک مهر ایران در راستای قطع زنجیره انتقال و کاهش ترددهای ناشی از انجام عملیات بانکی هموطنان، نسبت به تقویت ساختار بانکداری الکترونیک به منظور انجام صفر تا صد عملیات بانکی به صورت مجازی و غیر حضوری اقدام کرد.
افزایش سقف انتقال وجه از ۳ میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان، افزایش سقف برداشت نقدی خودپردازها از ۲۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان، تمدید کارتهای بانکی منقضی تا ۳ ماه بعد از انقضا بدون مراجعه به شعب و افزایش تعداد مجاز ورود رمز از ۳ مرتبه به ۵ مرتبه برای جلوگیری از انسداد کارت ها از دیگر اقدامات این بانک برای رفع دغدغه های بانکی هموطنان در این ایام است.
این بانک با راه اندازی سرویس صدور کارت هدیه مجازی در همراه بانک مهر ایران از مردم و به ویژه مشتریان خود می خواهد تا در عید نوروز از اسکناس به عنوان عیدی استفاده نکرده و به جای آن از کارت هدیه مجازی همراه بانک مهر ایران استفاده نمایند.

ارسال کارت هدیه مجازی در همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران

شما می توانید با استفاده از همراه بانک مهر ایران نسبت به تهیه کارت هدیه مجازی با طرح ها و موضوعات متنوع اقدام کنید.
در نسخه جدید همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران امکان استفاده و ارسال کارت هدیه مجازی طراحی شده است و این سرویس به شما کمک می کند تا در هر زمان و مکانی که هستید بتوانید نسبت به تهیه و ارسال کارت هدیه مجازی خود در موضوعات مختلف مانند: تولد، عروسی، روز مادر، روز پدر، خرید منزل جدید و غیره اقدام نمایید.
با استفاده از این سرویس می توانید برای دوستان خود مبلغی را به همراه متن و طرح های مختلف، به عنوان هدیه ارسال نمایید.
بعد از ارسال هدیه، از طریق پیامک به شخص مورد نظر اطلاع رسانی شده و ایشان می تواند هدیه خود را دریافت کند.
برای این کار شماره شخص مورد نظر را وارد کرده و یا از لیست مخاطبین دستگاه، فرد مورد نظر را انتخاب کنید.
در مرحله بعد می توانید مبلغ مورد نظر و طرح کارت هدیه خود را با توجه به مناسبت های مختلف انتخاب و متن پیام مورد نظر خود را در کادر پایین کارت وارد و تایید نمایید.