به گزارش اکونا پرس،

دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در ابتدای این نشست ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت در سال گذشته و ورود بیمه سینا به دوران توسعه و بالندگی اظهار داشت: باید شاکر باشیم که با وجود تمامی معضلات و مشکلاتی که گریبان‌گیر این مجموعه بود، توانستیم عملکرد قابل قبول و موفقی را با تلاش همه‌جانبه همکاران رقم بزنیم و از مشکلات عبور کنیم.
وی در ادامه به تشریح بیست اقدام اساسی مدیریتی در سال 1398 پرداخت و افزود: ارتقای سطح توانگری مالی به سطح یک، افزایش بیش از 600 درصدی ارزش بازار شرکت، تقویت نقدینگی، تسویه‌حساب بدهی‌های سنوات قبل، تعامل با بیمه‌گذاران، ورود به بازارهای بزرگ و جدید و توجه ویژه به بازار سرمایه، بخشی از این اقدامات است که منجر به رشد چشمگیر عملکرد بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری شرکت در سال گذشته شد.
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به ارقام مندرج در صورت‌های مالی منتهی به اسفندماه 1398 شرکت تصریح کرد: بر اساس این گزارش، نسبت خسارت‌ها از 63 به 57 درصد کاهش یافته، ارزش روز سرمایه‌گذاری‌ها به 510 میلیارد تومان و سود پایان دوره به 91 میلیارد تومان رسیده است.
وی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تاثیرات محدودیت‌های ناشی از آن در انجام فعالیت‌ها از ابتدای سال تاکنون گفت: به رغم این محدودیت‌ها با برنامه‌ریزی و تلاش بسیار خوب همکاران در سراسر کشور ما توانستیم در سال جدید، رشد 40 درصدی در حق بیمه صادره داشته باشیم که جای تقدیر و تشکر دارد.
دکتر جعفری ادامه داد: با توجه به تقویت بنیه مالی و همین‌طور رشد ارزش سرمایه‌گذاری‌های شرکت تا سطح 1000 میلیارد تومان امید است در سال جاری بتوانیم به سهم 3 درصدی از بازار بیمه دست یابیم و این سهم را به طور پایدار، تثبیت کنیم.