به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ با حضور دکتر غلامحسین صباغی مدیرعامل بانک، حسین طاهری مدیر حراست، دکتر مرتضی شعبانی مشاور مدیرعامل در حوزه برنامه ریزی نیروی انسانی و توسعه کارکنان، سید مهدی صالحی مدیر شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و همکاران و روسای شعب استان اصفهان به صورت آنلاین در استان اصفهان از سامانه جامع بازرسی رونمایی شد.

غلامحسین صباغی در این مراسم، با اشاره به اهداف سامانه جامع بازرسی بانک گفت: مدیریت بازرسی و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم موسسه اعتباری کوثر در اجرای آیین‌نامه های اجرایی مربوطه، عزم بر آن داشته تا از ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق اهداف عالی بانک و ارتقاء سلامت اداری بهره‌مند شود و موجبات این مهم را فراهم سازد.

وی اظهار داشت: سامانه جامع بازرسی بانک به عنوان ابزاری توانمند جهت پشتیبانی ارائه خدمت به مشتریان تلاش دارد تا به صورت کاملاً شفاف و برنامه محور و با مشارکت سایر معاونت و مدیریت ها در بخش صف و ستاد ایفای نقش نماید و فرآیند بازرسی را تا حصول نتیجه سیستمی نماید.

وحید سلیمانی مدیر بازرسی و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مدیران نظارتی، داشتن یک سیستم کاملاً بومی می باشدکه بدون نیاز به شرکت های پشتیبان اقدام به گزارشگیری و نظارت در همه سطوح بانک نماید.

سلیمانی تاکید کرد: امروز با تلاش و کوشش کلیه کارکنان مدیریت بازرسی و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، بالاخص کارشناسان واحد نظارت سیستمی اولین سامانه جامع بازرسی رونمایی گردید.

وی خاطر نشان ساخت؛ سامانه جامع بازرسی که با تلاش مدیریت بازرسی و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تهیه و مدون شده است، در عین سادگی و سهولت کار با آن، از امنیت بالایی برخوردار است.