به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، مدیر بیمه های مسوولیت بیمه سامان با اعلام این خبر گفت: دستگاه مذکور تحت پوشش بیمه نامه مسوولیت تولید کننده محصول قرار دارد تا ضمن حمایت از ایثارگران جوان عرصه تولید، موجبات اطمینان و آرامش مصرف کنندگان را نیز فراهم کند.

دکتر علی صرفی افزود: توانایی این دستگاه در حذف عوامل میکروبی از جمله باکتری ها، مخمرها، قارچ ها و ویروس های موجود در هواست.
او اظهار کرد: این دستگاه در چهار مرحله هوای محیط را پس از مکش به داخل خود ضدعفونی و تصفیه می کند و قابلیت استفاده در اماکن عمومی،کلینیک ها،بیمارستان ها،فضاهای اداری،صنعتی،سالن های اجتماعات،اماکن مذهبی و ... را دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه سامان مسوولیت مدنی شرکت سازنده محصول را در قبال زیان دیده که در نتیجه استفاده از محصول دچار خسارت بدنی و مالی شود مشروط بر آن که مسوولیت بیمه گذار بر اساس نظریه مرجع ذیصلاح قانونی محرز شود با رعایت شرایط خصوصی و عمومی و استثنائات بیمه نامه و تا سقف جدول تعهدات آن تحت پوشش بیمه قرار داده است.


مدیر بیمه های مسوولیت شرکت بیمه سامان ادامه داد: اکنون هر فردی که این کالای ارزشمند را خریداری کند، بر روی کارت ضمانت آن یک گواهی بیمه نیز دریافت خواهد کرد.