به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در این دیدار با اشاره به از خودگذشتگی ها و ایثارگری های مدافعان سلامت در ایام همه گیری شیوع کرونا گفت: کارکنان نظام سلامت کشور در این ایام و به واسطه شیوع کرونا، زحمات زیادی را متحمل شدند و فداکارانه در راه خدمت به تحقق ارزشهای انسانی، از جان مایه گذاشتند و ما قدردان تمامی این عزیزان هستیم. همچنین شایسته است یاد و نام عزیزانی که در این راه به جمع شهدای نظام سلامت پیوستند را گرامی بداریم.
وی افزود: بی شک شرایط سخت فعلی با امید، پشتکار، همراهی و خود مراقبتی به ویژه رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایان خواهد یافت و روزهای نشاط و سلامتی با عبور از این بحران، از راه خواهد رسید.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه با اشاره به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های این بانک، اظهارداشت: از جمله امتیازات بانک‌ سینا شفافیت، چابکی، تنوع و کیفیت بالای خدمات به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک است که کادر زحمتکش درمان و پزشکان گرامی نیز می توانند از تسهیلات و خدمات این بانک به ویژه در حوزه اعتباری استفاده کنند.
در این دیدار که مدیر امورحوزه مدیرعامل و روابط عمومی نیز حضور داشت، از تلاش های کادر پزشکی خانم و پرستاران به مناسبت روز زن و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با هدایایی تقدیر شد.
گفتنی است بانک سینا به پاس زحمات و قدردانی از تلاش ها و جانفشانی های کادر درمان و کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی به ویژه پرستاران، طرح تسهیلات «مهر سینا» را اجرایی کرده است که به دو صورت انفرادی با مراجعه و درخواست حضوری اشخاص و همچنین به صورت گروهی در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری با بیمارستانها و مراکز درمانی قابل پرداخت است.