به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، امروز (سه شنبه 18 خرداد) سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه با حضور محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به نمایندگی از بانک مسکن شرکت کرد که این موضوع به تمرکز بانک مسکن بر حوزه فناوری اطلاعات و بسترهای الکترونیکی دلالت دارد.

در حاشیه این نمایشگاه محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه اظهار داشت: امروز تکنولوژی از یک سرعت قابل قبولی برخوردار است و اگر نتوانیم با فناوری همسو شویم از بازار کسب و کار عقب خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه امروزه نحوه خدمات دهی بانک ها متفاوت شده است، ادامه داد: بخش عمده ای از خدمات بانک مسکن به سمت بانکداری دیجیتال هدایت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین از راه اندازی «مرکز نوآوری مسکن تک» خبر داد و گفت: علاوه بر این، کیف پول بانک مسکن و برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی (ETC) نیز در بانک مسکن راه اندازی شده است. بانک مسکن در حال هدایت خدمات خود در بستر خدمات الکترونیک است تا مشتریان بانک بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

روشن شدن تابلوی صنعت و تجارت با برگزاری نمایشگاه

همچنین در جریان این بازدید حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت: خوشبختانه امسال سیزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه با حضور بیش از 100 شرکت و موسسه برگزار شده است که یکی از غنی ترین نمایشگاه ها در زمینه بورس، بیمه و بانک است.

وی گفت: هر چه بتوانیم در این زمینه نمایشگاه ها را توسعه دهیم قطعا اثر آن را در هر سه بخش خواهیم دید.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، با بیان اینکه پیشرفت نمایشگاه هم از منظر کیفیت و هم از نظر کمیت کار نسبت به گذشته محسوس است، گفت: امیدواریم در پایان نمایشگاه خروجی کار قابل توجه باشد و ضمن اینکه تلاش می کنیم نقاط قوت و ضعف را به مدیران مربوطه اعلام کنیم.

زمانی تاکید کرد: نمایشگاه ها با رعایت تمام دستورالعمل های کرونایی و هماهنگی دستگاه های ذیربط برگزار می شود. همچنین با برگزاری نمایشگاه ها تابلوی صنعت، تولید، تجارت و صادرات روشن می شود. نمایشگاه بانک، بورس و بیمه نیز می تواند این سه صنعت را بیشتر در جامعه در معرض توجه و اطلاع رسانی قرار دهند.