به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان همدان، آیین گشایش این واحد آموزشی با حضور دکتر حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان ، مسئولان آموزش و پرورش استان و جمعی از اهالی منطقه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این دبستان که عملیات ساخت آن براساس تفاهم نامه بانک کشاورزی همدان و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان از تیرماه سال گذشته آغاز شده بود در زیربنایی به مساحت 77 مترمربع در روستای شمس آباد احداث شد. لازم به ذکر است پیش از این، مکان آموزشی این روستا با استفاده از یک کانتیر دایر بوده است.

دکتر حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان در آیین افتتاح این دبستان با اشاره به نقش سازندگی و خدمات اجتماعی بانک کشاورزی به ویژه در جوامع روستایی ، یاد و خاطره شهید عبدالرحمن نفیسی رییس شعبه مرکزی همدان در سال 1368 و خانواده وی و سایر شهدای دوران دفاع مقدس این بانک را گرامی داشت .

مهندس مرادی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران ساخت این مجموعه، با قدردانی از بانک کشاورزی و همت این بانک در اجرای این پروژه که موجب رضایت خداوند و مردم است، این بانک را الگویی برای سایر نهادها و سازمان ها در برداشتن گام های خیر برشمرد.

در ادامه مراسم ، از طرف بانک کشاورزی 11 لوح سپاس به مدیران نوسازی مدارس و مدیران پیمانکار ساخت دبستان و سایر افراد مرتبط در اجرای این پروژه اهدا شد. مسئولان آموزش و پرورش استان نیز دو لوح سپاس به دکتر حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان به نمایندگی از مجموعه بانک کشاورزی به پاس همت و مساعدت این بانک و شخص ایشان اهدا کردند.

در این مراسم از طرف بانک کشاورزی به کادر آموزشی و دانش آموزان این دبستان هدایایی از قبیل کارت هدیه و اقلام تبلیغاتی اهدا شد.