به گزارش اکونا پرس،

شیخ الاسلامی با بیان آنکه بانک سینا به دلیل برخورداری از ساختار مستحکم، چابک و کارآمد، می تواند به جایگاههای بهتر در نظام بانکی برسد، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مستمر و خستگی ناپذیر همکاران، وضعیت عملکردی بانک سینا به نقطه مطلوبی رسیده اما با توجه به امتیازات و ظرفیت های موجود، انتظار بیشتری از مجموعه وجود دارد.
وی تصریح کرد: بانک سینا در راستای افزایش سهم بازار، طرح 555 را با شرایط رقابتی مطلوب به اجرا گذاشته که مشتریان با سلایق و علایق متعدد را شامل می شود و استفاده بهینه از این طرح و موقعیت می تواند نقطه عطفی در کارنامه بانک، افزایش سهم بازار و نهایتا بهبود جایگاه فعلی شود.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا همچنین اظهار داشت: جذب منابع ارزان قیمت، بانک را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد و برای تحقق این مهم تمام کارکنان صف و ستاد باید توجه ویژه ای به توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و مشتری مداری به عنوان یک مزیت رقابتی مهم داشته باشند.
وی در ادامه افزود: افزایش سهم بازار در عرصه رقابت بانکداری فعلی، شیوه های نوآورانه و مشتری مداری موثر را طلب می کند و بانکی که در این امر موفق تر پیش رود، قادر به جذب منابع بیشتر و سود عمیلیاتی بالاتری خواهد شد.
گفتنی است در ادامه مراسم، حیدری مدیر منطقه آذربایجان غربی بانک سینا، ضمن تشریح عملکردها و قدردانی از زحمات همکاران، ابراز داشت این منطقه در 6 ماهه اول سال جاری، رتبه اول مناطق را از منظر BSC کسب کرده است. در این دیدار، روسای شعب منطقه نظرات خود را ارائه دادند.