به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسین صابری با اشاره به تعامل مناسب این بانک با مدیریت شهری کلانشهرها اظهار کرد: حمایت های بانک از شهرداری ها باعث به سرانجام رسیدن پروژه های مهم و کاربردی شده و توانسته مشکلات و معضلات شهری را کاهش دهد.
صابری عنوان کرد: بانک شهر طی سال های اخیر با تأمین به موقع تسهیلات مورد نیاز شهرداری قم و سایر شهرداری ها؛ توانسته نقش خود را به عنوان بانک تخصصی حوزه شهری به درستی ایفا کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای شهر قم با اشاره به اینکه طی سال های اخیر شاهد کاهش درآمدهای پایدار در شهرداری ها بوده ایم، افزود: درهمین راستا در دوره جدید مدیریت شهری، برای تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به حمایت و پشتوانه بانک شهر نیاز داریم.
صابری با بیان اینکه خوشبختانه مدیران بانک شناخت مناسبی است که از نحوه فعالیت های شهرداری ها و نیازهای شهروندان دارند، اظهار کرد: امروز شهرداری ها و شهروندان به نقش این بانک در تسهیل گری امور بانکی نیز واقف هستند.
وی با بیان اینکه توسعه کلانشهرها نتیجه همکاری مطلوب و متقابل بانک شهر و شهرداری ها می باشد، اضافه کرد: با افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات نوین و الکترونیکی این بانک، شاهد گسترش درخواست ها برای بیشتر شدن تعداد شعب و پیشخوان های شهرنت در قم هستیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای شهر قم در پایان بر آمادگی شورای این کلانشهر برای توسعه تعاملات با بانک شهر تاکید کرد.