به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مدیر عامل بیمه آسیا در این دیدار که با حضور اعضای شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا برگزار شد، عملکرد بیمه آسیا را در سه سال گذشته نمادی از مدیریت بحران خواند که با روحیه جهادی مدیران، کارکنان و شبکه فروش به انجام رسید.
مسعود بادین در ادامه این دیدار، گزارشی از عملکرد درخشان بیمه آسیا در سال جاری ارائه داد و گفت:بیمه آسیا براساس آمارهای 8/5  ماهه امسال توانسته است ضمن کسب 11/07 درصد بازار بیمه، بیش از کل تولید سال1399را محقق سازد. این در حالی است که هنوز بیش از سه ماه تا پایان سال باقی است و امیدواریم که در این مدت عملکرد خیره کننده ای از تلاش و کوشش خانواده بزرگ بیمه آسیا در صنعت بیمه به نمایش گذاشته شود و رکورد های جدیدی در عملیات بیمه گری بیمه آسیا به ثبت برسد.
در این دیدار هم چنین حجت الاسلام شاهانی، ضمن تشکر از میزبانی مدیر عامل و اعضای شورای فرماندهی پایگاه بسیج بیمه آسیا و تبریک روز بیمه، موفقیت ها و افتخارات بیمه آسیا در عرصه بیمه گری و خدمت رسانی به مردم را بالاخص در مقاطع حساس و بحرانی و شیوع کرونا قابل تقدیر و ارزنده توصیف کرد و اظهار داشت: موضوع بیمه در اسلام بسیار با اهمیت است، زیرا می توان از این طریق از مردم با حفظ کرامت آن ها به نحو شایسته ای حمایت نمود و خدمت رسانی کرد.
 در این جلسه هم چنین لوح تقدیری به مناسبت هفته بسیج و به پاس خدمات و تلاش های صادقانه و زحمات خالصانه مدیر عامل بیمه آسیا در راستای تحقق آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی نمایندگی ولی فقیه در سازمان های بسیج اقشار و وزارتخانه هاو ادارات کشور به ایشان تقدیم شد.