به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم دکتر فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن اعلام آمادگی کامل مجموعه بانک در جهت اجرای این تفاهم نامه بزرگ، بانک ملی را همراه دولت، بخش خصوصی، تمامی اصناف و آحاد مردم در همه عرصه ها دانست.

دکتر فرزین در ادامه با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه همکاری اظهار داشت: امید است با تکیه بر تعاملات فی مابین، زمینه اجرا و ارتقای کامل تفاهم نامه فراهم شود و اجرای این طرح آغازگر اتفاقات خوب و گام بلندی در راستای خدمت‌رسانی به مردم باشد.

وی تاکید کرد: بانک ملی ایران متعلق به آحاد مردم کشور است و با این نگاه ما در کنار صنف جایگاه های سوخت کشور هستیم.

علی موسوی زاده عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این مراسم ضمن تاکید بر اجرای مطلوب تفاهم نامه طبق انتظارات و زمانبندی مد نظر بر حمایت هر چه بیشتر از تمامی اصناف کشور بویژه صنف جایگاه های سوخت کشور با هدف تقویت زیرساخت های موجود اشاره کرد و افزود: حمایت از کارآفرینان و افرادی که در تولید و ایجاد اشتغال کشور سهم دارند همواره از اولویت های این بانک است.

همچنین علی رضا ماهیار سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته آماده ارائه هرگونه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری به جایگاه های سوخت کشور هستیم، تصریح کرد: به سرعت بسترهای مناسب و زیرساخت های موجود این طرح تامین خواهد شد و بزودی شاهد تحول و شتاب گیری توزیع سوخت و همچنین روش های نوین پرداخت در سراسر کشور خواهیم بود. 

در ادامه این مراسم اسدالله قلی زاده، رئیس صنف جایگاه داران کشور نیز با اشاره به قدمت و توانمندی های بانک ملی ایران اعلام کرد: یقینا حضور بانک ملی ایران در این طرح منشا برکات فراوان خواهد بود و در نهایت رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است در این مراسم اعضای هیات مدیره و تنی چند از مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین مدیران و جمعی از اعضای هیات مدیره صنف جایگاه داران کشور حضور داشتند.