به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام مدیرعامل بانک به شرح زیر است:

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را

اینجانب، فرارسیدن سیزدهم رجب، خجسته زادروز مولود کعبه، حضرت علی علیه السلام که به روز مرد و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار کشورمان مزین شده، صمیمانه به پدران و مردان فداکار و پرتلاش سرزمین عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
امیرالمومنین پرچمدار عدالت، شجاعت و جاودانه تاریخ و الگوی کامل و تعالی بخش انسان و مظهر بالندگی جامعه برای همه نسل‌های بشریت است و آفاق عالم پُراز اخلاص، تقوی، صبر، بصیرت، ایثار و دیگر فضایل بی شمار آن حضرت می باشد.
به امید آنکه مردان برومند مرز و بوم ایران اسلامی در جایگاه والای پدر، همسر و فرزند و نیز در عرصه اجتماع با الهام از شخصیت آن امام بزرگوار و پیروی از ابعاد نامتناهی وجود حضرت علی علیه سلام و زندگی سراسر درس ایشان، نقش خود را در تعالی خانواده، رشد و شکوفایی اقتصادی و پرورش و بالندگی جامعه به درستی ایفا کرده و موفقیت جامعه در عرصه های مختلف را تضمین و نقش اساسی خود در پیشبرد اهداف متعالی سرزمین عزیزمان ایران اسلامی را به خوبی به انجام برسانند.
امیدوارم، همکاران توانمند و پرتلاش بانک شهر با تمسّک به ریسمان محکم محبّت به امام علی(ع) و الگوبرداری از ویژگی‌های منحصر به فرد آن حضرت با انگیزه و قلبی سرشار از مهر به میهن و امید به پیشرفت این آب و خاک در عرصه مسئولیت آفرین خدمت به شهر و شهروندان، منشا اقدامات مهم و موثری باشند.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره