به گزارش اکونا پرس،

بر اساس این گزارش؛ آیین بازگشایی مجدد شعبه امین بانک پارسیان صبح روز یکشنبه 21 فروردین‌ماه با حضور سیامک دولتی معاون شعب و پشتیبانی به همراه تعدادی از مدیران و کارکنان شعب بانک پارسیان برگزار شد.
سیامک دولتی معاون شعب و پشتیبانی بانک در آیین بازگشایی این شعبه در جمع مدیران بانک و کارکنان شعب ضمن قدردانی از مدیریت پشتیبانی بانک و همه‌کسانی که در راه اندازی مجدد این شعبه تلاش کرده اند،گفت: زحماتی که برای بازسازی و تجهیز این شعبه انجام‌شده، سرمایه ملی است و امیدواریم با این اقدام پتانسیل لازم برای خدمت به مردم منطقه فراهم شود.
وی بابیان اینکه شعبه امین از پتانسیل خیلی خوب و مناسبی در منطقه برخوردار است، افزود : بانک پارسیان به‌عنوان یک‌نهاد مالی وظایف مهمی در اقتصاد کشور به عهده دارد که می‌بایست بتوانیم به بهترین شکل به آن عمل کنیم.
معاون شعب و پشتیبانی بانک در ادامه به عملکرد سال گذشته بانک اشاره و عنوان کرد: درمجموع سال گذشته در سطح شعب رشد مناسبی داشتیم و شاهد رشد تقریبی در تمامی شاخصه‌های بانک چه از نظر تسهیلات و تعهدات و چه ازنظر منابع بودیم و درمجموع شعب روند مثبتی داشتند.
سیامک دولتی تصریح کرد : امیدواریم امسال نیز برنامه‌های منظم و منسجمی به‌ویژه از باب تسهیلات خرد و تعهدات موردتوجه قرار گیرد تا بتوانیم همچنان در مسیر خدمت رسانی مناسب به جامعه و سودآوری حرکت کنیم.
معاون شعب و پشتیبانی بانک با تأکید بر لزوم مشتری مداری و تکریم مشتریان گفت : باید بهترین نوع تعامل با مشتری را داشته و ضمن ارائه خدمات و تسهیلات اعتماد مشتریان را جلب و این امکان فراهم باشد که کلیه امور جاری مشتریان در بانک متمرکز شود.
وی خاطرنشان کرد: شعبه امین باوجود شرایط عالی و همکاران خوب شرایط سودآورتر شدن را هم دارد و ان شااله که در همین مسیر حرکت کند.
گفتنی است؛ شعبه امین بانک پارسیان با طراحی جدید به نشانی: تهرانپارس، خیابان جشنواره، خیابان زهدی، نبش شمال شرقی چهارراه علامه طباطبایی پلاک 313 از امروز21 فروردین ماه آماده ارایه خدمات به مشتریان ارجمند است.