به گزارش اکونا پرس،

بانک ایران زمین به عنوان یکی از شاخص ترین بانک‌های خصوصی کشور با ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات بانکی از طریق بانکداری باز و  دیجیتال و همچنین ایجاد امکانات فیزیکی در شعب بانک های خود جذابیتهای تجارت مالی و مدیریت سرمایه را دوچندان کرده است. به گونه‌ای که در این گزارش طی مصاحبه با ۸ نفر از مشتریان ثابت  به طور مشهود رضایتمندی 9۰ درصدی آن ها را می توان  احساس کرد این افراد از طیف سنی ۱۸ تا ۵۰ سال  و مشاغل مختلف انتخاب شده‌اند که نظرات آنها هر کدام به تفکیک ذکر شده است.

یکی از مشتریان بانک ایران زمین در مورد ارائه خدمات بانکی این چنین می گوید:  سازگارترین و حرفه ای ترین  بانک در  کشور بانک ایران زمین است. من هرگز با بانکی برخورد نکرده ام که به طور کامل  به مشتریان خود کمک و همچنین مشتریان خود را درک کند. مدیریت در بانک ایران زمین بی نظیر است.

مشتری دیگر این چنین می گوید: بانکی که حقیقتا به افراد خدمات می‌دهد ارزشمند است و بانک ایران زمین از این نوع بانک است، که در کشور امری نادر محسوب می شود. کارمندان آنها همیشه مهربانی، احترام و لبخندی دوستانه به من نشان داده اند. من می توانم آنها را  برای تمام نیازهای بانکی شما توصیه کنم چرا که ناامید نخواهید شد!

علی صارمی، از مشتریان نوجوان بانک ایران زمین می گوید: سطح بالای حرفه ای بودن، کارایی و ارزش هایی دیگر همه در بانک ایران زمین وجود دارد. اعطای وام، سپرده گذاری یا مشارکت کلی با جامعه و تحقق بیش از 80 درصد از مسئولیت های اجتماعی، مطمئناً همه را به اندازه من از بانک ایران زمین راضی خواهد کرد.

سارا جامیری، با تجربه 10 ساله به عنوان مشتری قدیمی بانک ایران زمین گفت: بانک ایران زمین، بهترین ها را از تخصص و حرفه ای بودن گرفته تا ارتباطات درجه یک ارائه خواهد کرد. مطمئناً تحت تأثیر خدمات این بانک قرار خواهید گرفت!

مشتری دیگر بانک ایران زمین این چنین می گوید: از آنجایی که مشتری تجاری بانک ایران زمین بوده‌ام، می‌توانم به شما اطمینان دهم که آنها به آنچه می‌گویند عمل می‌کنند و کارمندانی فوق‌العاده حرفه‌ای و دوستانه دارند.خدمات عالی و سریع به مشتریان از ویژگی های بانک ایران زمین است. 

سامان تجلیان می گوید: من به شدت توصیه می کنم از بانک ایران زمین استفاده کنید. خدمات  به مشتری در اینجا بی نظیر است. من پس از مسافرت به خارج از کشور با مشکلی مواجه شدم و آنها تمام تلاش خود را کردند تا به من کمک کنند و این مشکل حل شد. بانک ایران زمین در جایگاه یک بانک عالی با بهترین خدمات به مشتری است که من تاکنون دیده ام. تجارت با بانک های دولتی در خدماتی که دریافت می کنید بسیار متفاوت است لذا من هرگز پس از تجارت با  بانک ایران زمین، به سراغ سایر بانک ها نخواهم رفت.

یکی دیگر از مشتریان بانک ایران زمین می گوید: یکی از شعبه های بانک ایران زمین واقعا  رفتار فوق العاده ای با من داشت و با کادری شایسته خدمات سریع و به موقع ارائه می دهد. از زمانی که حسابم را در بانک ایران زمین باز کردم، همیشه به من کمک می کنند. حتماً به دنبال تجارت با بانک ایران زمین باشید، آنها عالی هستند!

یکی دیگر از مشتریان بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: بانک بزرگ ایران زمین بی نظیر است. من از طریق آنها وام مسکن گرفتم و روند آرام و آسانی طی کرد. آنها همچنین نرخ بهتری نسبت به سایر بانک هایی که من به آنها مراجعه کردم  داشت. به شدت توصیه می کنم تا خدمات بانک ایران زمین را از دست ندهید.