به گزارش اکونا پرس،

«مهدی مسکنی» در نشست معارفه سرپرست جدید بانک توسعه تعاون گفت : سرپرست جدید این بانک از مدیران جوان،انقلابی و باتجربه شبکه بانکی و برآمده از درون بانک توسعه تعاون و صندوق تعاون کشور است. 

وی با تاکید براینکه از بانک توسعه تعاون انتظارات گسترده ای برای ارائه خدمات اعتباری و تخصصی به تعاونگران وجود دارد، اظهار کرد: طی سال های اخیر نیز بانک توسعه تعاون در روندی رو به رشد قرار داشته و بسیاری از مسائل و مشکلات مرتفع شده است. 

مسکنی افزود : بانک توسعه تعاون در چشم اندازی جدید به عنوان یکی از دستگاه های قابل اتکا برای ایفای نقش موثر در برنامه هفتم توسعه و حمایت از محرومان و کمک به ایجاد اشتغال در سراسر کشور مطرح است. 

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی  با اشاره به اینکه در سال های اخیر اقدامات و تدابیر اثرگذاری از سوی مدیریت سابق اجرا شده است، تصریح کرد: امیدواریم بانک توسعه تعاون در دوره پیش رو در مسیر کارآمدی و بهره وری، حرکت کند. 

وی تصریح کرد :تقویت ارتباط با تعاونی‌ها و تلاش برای ایجاد الگویی موثر از بانکداری اسلامی از جمله راهبردهای بانک توسعه تعاون در دوره جدید خواهد بود.

«غلامحسین حسینی‌نیا » معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز در این نشست گفت: عملکرد مدیریت پیشین بانک موجب تاثیراتی مثبت در بخش تعاون بوده و سرپرست جدید بانک نیز از مدیران کوشا، شایسته و در قامت جوانان گام دوم انقلاب محسوب می‌شود.

«محمد شیخ حسینی » سرپرست جدید بانک توسعه تعاون نیز با تشکر از اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت امور تعاون گفت: بخش تعاون حائز ویژگی‌های مهمی از باب ایجاد اشتغال برای آحاد جامعه، ساماندهی جوانان جویای کار و اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی است .

شیخ حسینی با بیان اینکه اعتقاد مقامات عالی نظام و وزارت مردم به موضوع تعاون فرصتی بزرگ برای بانک محسوب می‌شود، ادامه داد: این بانک در چارچوب‌های ابلاغی وزارتخانه حرکت خواهد کرد.

وی افزود: حمایت از کسب وکارهای نوین تعاونگران و تعاونی‌های دانش‌بنیان مبتنی بر فرآیندها و ابزارهای نوین از راهبردهای بانک در دوره پیش رو است.

سرپرست بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: سرمایه انسانی رکن اصلی موفقیت بانک به شمار می‌رود و هرگونه اقدام تحولی و روبه پیشرفت بانک از طریق نیروهای مستقر در صف و ستاد قابل انجام است. 

وی با اشاره به تجربه و تخصص مدیران ارشد بانک توسعه تعاون گفت: با هم فکری و بهره مندی از تجمیع نظرات شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا ظرفیت های بلااستفاده بخش تعاون به حالت بالفعل درآمده و شرایط برای افزایش دو برابری شاخص های عملکردی سرانه به ازای شعب و نیروی انسانی مهیا شود. 

حجت الله مهدیان مدیر عامل پیشین بانک توسعه تعاون نیز در این نشست اظهار کرد: از مجموعه مدیران و کارکنان بانک انتظار می‌رود، نهایت همکاری را با مدیریت جدید داشته باشند.