به گزارش اکونا پرس،

متن پیام غلامرضا فتحعلی به شرح زیر است:

«22بهمن، تجلی حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب شکوهمند خویش صفحه‌ای زرین در تاریخ ایران زمین گشودند.

پیروزی انقلاب اسلامی، نماد غلبه اراده مردمی است که با ایستادگی و عزمی راسخ، سرسپردگی رژیم طاغوت در مقابل بیگانگان را برنتابیدند و با رهبری پیر جماران حضرت امام خمینی(ره) انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زدند.

این ایام گرامیداشت روزهای تجدید عهد مردم ایران با آرمان‌های امام راحل(ره) و معمار کبیر انقلاب است. او که بذر امید را در دل آزادگان و خستگان از ظلم و جور بارور نمود و امروز بعد از گذشت چهل‌و‌چهار سال، دشمنان و بدخواهان نظام نتوانسته‌اند هیچ خللی در عزم پولادین مردم ایران از ادامه مسیر انقلاب وارد کنند.

این ایام برای ملت ایران یادآور تحقق وعده الهی است و اکنون بعد از گذشت بیش از چهار دهه، مردم همچنان با هوشیاری در برابر همه فتنه‌ها ایستاده‌اند و به تبعیت از فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با حضور همه‌جانبه و پرشور خود در راهپیمایی سراسری 22 بهمن‌ماه، نقشه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را نقش بر آب خواهند کرد.

در طلیعه درخشان چهل‌وچهارمین بهار انقلاب اسلامی، ضمن پاسداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب، یوم‌الله 22 بهمن را به ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار تبریک عرض نموده، از خداوند منان، عزت، سربلندی و موفقیت مردم بزرگوار ایران را خواستارم».