به گزارش اکونا پرس،

به  نقل از روابط عمومی بانک دی، در این مراسم که با حضور مدیرعامل واعضاءهیات مدیره بانک ،دکتر اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان بانک برگزار شد، مدیرعامل بانک دی با ارائه گزارشی از نحوه تشکیل و فعالیت بانک طی 12 سال گذشته، گفت: امروز بسیاری از شاخص های کلیدی عملیاتی این بانک به نقطه مطلوب رسیده و جهش های عملکردی آن مشهود است.

علیرضا قیطاسی با اشاره به این که بخش زیادی از سهامداران و کارکنان بانک دی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تعلق دارند، اظهار کرد: بانک دی در فرایند فعالیت خود، بر پیاده سازی اصول بانکداری اسلامی تاکید فراوان داشته و دارد.

وی همچنین با گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ما هر چه داریم، از امام (ره) و انقلاب و به برکت خون شهیدان و جانفشانی جانبازان است و امیدواریم بتوانیم با تمرکز بر فعالیت ها خود، راه آن بزرگان را ادامه دهیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام خمینی (ره) بر سه اصل کار کردن با ایمان، کار کردن با تکیه بر قدرت مردم و کار کردن با برنامه، تاکید داشت و راز پیروزی انقلاب هم همین بود.

اسدالله بادامچیان با اشاره به فشارهای تحمیل شده علیه جمهوری اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه گذشته از سوی دشمنان و به ویژه آمریکا، افزود: همه این توطئه ها از بدو انقلاب تا فتنه 1401، شکست خورده است، چرا که این کشور به خدا و مردم متکی است.

به گفته او، جمهوری اسلامی ایران در گام دوم نیز با تکیه بر توانایی خود و دانش بومی، به سرعت پیشرفت خواهد کرد.