به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، نادرعلیزاده ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیش از 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات طی 10 ماه اول سال جاری به مشتریان شعبه تبریز پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد 100 درصدی داشته است.
وی از آمادگی شعبه تبریز برای اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان خبرداد و گفت: همکاران این شعبه تعامل سازنده ای با شرکت های تولیدکننده و صادرکننده دانش بنیان دارند و آماده ارائه خدمات، تسهیلات و مشاوره های تخصصی به آنها هستند.
علیزاده کاهش مطالبات معوق طی مدت یادشده را از دیگر دستاوردهای شعبه تبریز اعلام کرد و گفت: در حال حاضر مانده مطالبات غیرجاری 3 در هزار نسبت به مانده تسهیلات اعطایی شعبه است.
رییس شعبه تبریز به هدفگذاری این بانک برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی اشاره کرد و گفت: شعبه تبریز توفیق گشایش 125 فقره حساب قرض الحسنه و 26 فقره حساب جاری را در 9 ماه اول سال 1401داشته است.
وی اظهار داشت: شعبه تبریز بانک توسعه صادرات ایران در مدت یادشده 148 فقره ضمانت نامه به ارزش یک هزار و 283 میلیارد ریال صادر کرده که در مقایسه با سال قبل با 115 فقره ضمانت نامه صادره به ارزش 377 میلیارد ریال، رشد 300 درصدی را تجربه کرده است.
رئیس شعبه تبریز خاطرنشان کرد: این شعبه در محدوده زمانی این گزارش ، 194 فقره حواله ارزی به ارزش 69 میلیون دلار صادرکرده است. همچنین مانده منابع این شعبه، چهار هزار و 100 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با یک هزار و 120 میلیارد ریال مانده منابع سال گذشته، رشد چهاربرابری داشته است.