به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با شعار ارزش‌آفرینی دیجیتال برگزار شد. در حاشیه این اجلاس از محصولات بانک‌ها نیز رونمایی شد. کیوبانک، نئوبانک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از این محصولات بود که در این نمایشگاه رونمایی شد.

در این خصوص مهندس «حمیدرضا توسلی» عضو هیئت مدیره بانک در گفت‌وگویی با خبرنگار ما به چگونگی عملکرد این محصول پرداخت و بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قیاس با عملکرد صنعت بانکی کشور با توجه به رسالت خود در فضای بانکداری و تمرکز آن بر قرض‌الحسنه، نگاهی متفاوت نسبت به سایر بانک‌ها به تعاملات خود و مشتریان دارد.

وی گفت: کیوبانک در روزهای پایانی سال جاری متولد شده است. بیشترین تمرکز این محصول با رویکرد دانش‌بنیانی و استفاده از ظرفیت فین‌تک‌ها طراحی شده و در واقع به دنبال توسعه ظرفیت‌های جدید در کسب‌وکارها با زیرساخت فناورانه در کشور است تا از یک نگاه سنتی به نگاهی مدرن در مدل کسب‌وکارها، این ظرفیت‌های جدید بروز و ظهور پیدا کند.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصریح کرد: کیوبانک یک بسته فرهنگی - اقتصادی است و در ساختار سکو محور دیده شده و تمام تمرکز خود را بر هم‌ا‌فزایی خدمات بانکداری با کسب‌وکار، با محوریت قرض‌الحسنه متمرکز کرده است.

وی در ادامه گفت: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران «کیوبانک» با نگاهی متقارن به کسب‌وکار و صنایع مالی طراحی شده و آماده ارائه خدمات به مشتریان است که بر این اساس، زیرساخت‌ ورود مشتریان به اکوسیستم‌های مالی و نیازهای روزمره مشتریان در سبک زندگی افراد با ویژگی‌های مختلف را مهیا می‌سازد.

توسلی اظهار داشت: در واقع رویکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری متفاوت‌تر از سال‌های قبل بوده و علاوه بر نگاه صرفاً بانکی، هدف ورود به کسب‌وکارها، خصوصاً کسب‌وکارهای نوین را نیز بر فعالیت‌های خود اضافه کرده است. در واقع با استفاده از ابزارهای نوین بالا بردن رضایت مشتریان، تنوع‌بخشی خدمات و افزایش شمولیت مالی در سپهر تحولات بانک دیده شده است.

وی افزود: «کیوبانک» دارای احراز هویت غیرحضوری، افتتاح حساب غیرحضوری، صدور کارت و دریافت وام غیرحضوری با هدف سهولت و تسریع ارائه خدمات به مشتریان است . این محصول هوشمند است، مبتنی بر زیست بوم کسب‌وکارهای دیجیتالی است، برای نسل zحرف‌های زیادی دارد، تجربه کاربری آن رضایت‌بخش است و قابلیت شخص‌سازی دارد.

توسلی گفت: طراحی «کیوبانک» به طور کامل توسط کارشناسان توانمند داخلی انجام شده است و آنچه که نئوبانک‌ها به‌طور متداول دارند در کیوبانک قرض‌الحسنه مهر ایران طراحی شده و ویژگی مهم آن در ارائه خدمات بانک در حین خرید خدمات از کسب‌وکارها ست.

عضو هیئت مدیره بانک گفت: در خصوص ارتقا و رشد نیروی انسانی نگاه متفاوتی داریم، در جذب نیروی انسانی سعی بر آن داریم که از نیروی های جوان و با استعداد در حوزه فناوری بهره‌مند شویم و همچنین با آمدن کیوبانک تمرکز بیشتری بر آموزش کارکنان در شعب جهت تعمیق موضوعات دیجیتال داریم. زیرا صنعت بانکداری در معرض تغییرات زیادی قرار گرفته و این تغییرات سریع ما را نیز بر آن داشته برای تغییر و تحول دیجیتال پررنگ‌تر عمل کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: در روزهای پایانی سال جاری کیوبانک رونمایی شده و استفاده‌کنندگان آن می‌توانند از خصوصیات اکوسیستم آن بهره برده و فراگیری مالی حاکم بر آن را به‌عنوان یک ارزش مهم در دریافت خدمات بانکی داشته باشند.

منبع: روزنامه پول و ارز