شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان در خصوص آخرین وضعیت عملیاتی، نرخ فروش محصولات تولیدی و قراردادهایش شفاف سازی کرد.

به گزارش اکوناپرس، این مجموعه در نامه توضیحاتش پیرامون چند مورد توضیح داد و عنوان کرد: طی سال جاری نرخ فروش شیر توسط دولت به 14 هزار و 400 ریال افزایش یافته که 10 درصد از محصولات تولیدی شرکت به اتحادیه تعاون روستایی با قیمت مذکور ارسال می شود. از این رو، با توجه به کاهش نرخ فروش شیر به سایر شرکت های لبنیاتی، در نهایت میانگین نرخ 14 هزار ریال خواهد بود.

 علاوه بر این، پیشنهاد مدیریت این شرکت به دولت در جلسه هیات مدیره شرکت تعاونی وحدت اصفهان، افزایش نرخ فروش شیر تا 15 یا 16 هزار ریال، با توجه به افزایش نرخ نهاده های دامی و کرایه حمل بوده و این موضوع توسط دولت قطعیت و انجام نشده و از این رو در صورت مشخص شدن افزایش نرخ، مراتب در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

این شرکت در خصوص برنامه هایش جهت اجرای برنامه افزایش سرمایه گفت: با توجه به اختصاص مبلغ 40 میلیارد ریال از محل سود انباشته توسط مجمع عمومی صاحبان سهام جهت اندوخته طرح و توسعه، درخصوص افزایش سرمایه از این محل، توسط هیات مدیره تصمیمی گرفته نشده است. بر این اساس، درصورت تصویب هر نوع طرح و نحوه تعیین تکلیف در این خصوص، مراتب اطلاع رسانی خواهدشد.

شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان درخصوص برند نصف جهان که تولیدکننده محصولات لبنیاتی است، اعلام کرد: فروش محصولات این زیرمجموعه با برند نصف جهان به دلیل عدم امکان رقابت با شرکت های لبنیاتی، بر اساس سفارش مشتریان و جهت صادرات انجام می پذیرد که در صورت انعقاد قرارداد و فروش، در این ارتباط اطلاع رسانی خواهد شد.