بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور در روزهای پایانی سال گذشته با تغییر مدیریتی مواجه شد و بدین ترتیب مراسم معارفه مدیر عامل جدید هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در تاریخ 20 اسفند سال 96 برگزار شد و این مقام مسئول به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی خیلج فارس اطلاعیه ای را منتشر کرده و طی آن دیدگاه های جعفر ربیعی، مدیر عامل این مجموعه را در سه بند تشریح کرده است.

به گزارش اکوناپرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی خیلج فارس متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

اطلاعیه

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به منظور تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به کارکنان خدوم ستاد و شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس ذکر توضیحات زیر را لازم دانسته و پیشاپیش از رسانه های گرانقدر و روشنگر حوزه انرژی که همت خویش را در بیان صادقانه مواضع مطروحه بکار گرفته و خواهند گرفت  نهایت سپاس و آرزوی توفیق روافزون را دارد؛

در تاریخ 28 خرداد ماه 97 اولین نشست صمیمانه مدیرعامل و کارکنان ستاد هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس  برگزار گردیده و  طی آن دیدگاه های مدیرعامل شرکت به شرح زیر بیان گردید :

الف ) وجود روابط کاری متعدد و انعقاد قراردادهای همکاری گوناگون در یک سازمان ، می تواند منجر به نقض عدالت در نظام حقوق و دستمزد و آشفتگی در سیستم منابع انسانی و محاسبات مالی گردد ، لذا باید این تعدد در قراردادهای کاری به حداقل رسیده و نظام مزد و مزایای یکنواخت و عادلانه در سیستم حاکم گردد .

ب) طراحی و استقرار نظام جامع طبقه بندی مشاغل و جبران خدمات در سازمان هلدینگ خلیج فارس آغاز و به زودی اجرا خواهد گردید و با اجرای آن چند گانگی و ابهام در نظام دستمزد یک بار برای همیشه از بین خواهد رفت.

ج) تمامی همکاران رسمی نفت که در سازمان هلدینگ مشغول به خدمت می باشند، در شرایط قبلی  باقی خواهند ماند و تغییری در وضعیت کارکنان رسمی و تابعه صندوق نفت ایجاد نخواهد شد و این یکپارچه سازی نظام استخدامی، حقوق و دستمزد و مزایای کارکنان تابعه صندوق نفت را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

در پایان لازم به یادآوری است که یکپارچه سازی نظام استخدامی و استقرار نظام جامع حقوق و دستمزد می تواند هلدینگ خلیج فارس را به استانداردهای یک سازمان مطلوب نزدیک و نیروی انسانی تاثیرگذار و متخصص آن را به رضایتمندی هرچه بیشتر نائل گرداند.

امید است رسانه های محترم با انعکاس صادقانه مواضع فوق ، ما را از نقد منصفانه و دائمی خویش  محروم نسازند .

 

مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل هلدینگ خلیج فارس