مدیر عامل شرکت داده پردازی ایران از برنده شدن در مناقصه خرید تجهیزات رده بزرگ کامپیوتری به ارزش 500 میلیارد ریال خبر داد و تاثیر این موضوع را بر بودجه سال مالی 97 بی تاثیر اعلام کرد.

به گزارش اکوناپرس، ذبیح الله فیض آبادی، مدیر عامل شرکت داده پردازی ایران در این ارتباط گفت: در جلسه نهایی کمیسـیون معاملات بانک ملی ایران درخصوص مناقصه خرید تجهیزات رده بزرگ کامپیوتری که در تاریخ سوم تیر ماه جاری برگزار شد، قیمت و امتیاز فنی شـرکت داده پردازی ایران حائز رتبه اول شد که این شـرکت منتظر ابلاغ رسمی و نهایتًا مبادله قرارداد است. این مقام مسئول مبلغ کل قرارداد را حدود 500 میلیارد ریال کرد و در خصوص تبعات این امر بر وضعیت سودآوری "مداران" ابراز داشت: با توجه به اینکه بخشـی از درآمد حاصل از فروش و ارایه خدمات سال جاری در زمان پیش بینی فاقد قرارداد قطعی بوده است، از این رو، قرارداد مذکور تاثیری بر پیش بینی سود هر سـهم اعلام شده قبلی برای سال1397 در پی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، شرکت داده پردازی ایران که در دوره عملکرد 12 ماهه سال مالی 96 مبلغ 325 ریال سود به ازای هر سهم محقق ساخته، مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران برای سال مالی 96 را در تاریخ 17 تیر ماه جاری برگزار خواهد کرد تا در خصوص مواردی همچون تقسیم سود نقدی هر سهم و تصویب صورت های مالی تصمیم گیری شود.