مدیر عامل شرکت مبین وان کیش از انعقاد یک قرارداد مهم میان این مجموعه و شرکت تابان آتی پرداز رونمایی کرد.

به گزارش اکوناپرس، صابر امامی، مدیر عامل شرکت مبین وان کیش با افشای عقد قرارداد جدید "اوان" در این خصوص توضیح داد: این شـرکت اقدام به انعقاد همزمان قرارداد و تفاهمنامه ای با شـرکت تابان آتی پرداز که مالک اپلکیشن تاپ است، کرده است.

وی تاریخ تبادل را 23 تیر ماه جاری اعلام کرد و در این ارتباط افزود: مقرر است در همکاری پیش روی، طرفین از طریق اشتراک مشترکین و زیرساخت های فنی خود، نسبت به هم افزایی و تولید درآمد بیشتر اقدام کند که نحوه تسـهیم درآمـد افشا نیز شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: از آنجایی که همکاری فیمابین در مرحله تکمیل بسترهای فنی بوده و همکاری در حوزه پرداخت های بانکی با پرداخت های اپراتور به تازگی در حال شکل گیری است، برآورد درآمدی از قرارداد حاضر امکان پذیر نیست. بدیهی است در صورت ایجاد درآمد از این محل، مراتب در گزارش های ماهانه درآمدی افشا خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مبین وان کیش در خصوص نحوه همکاری گفت: همکاری طرفین تفاهم نامه در جت ایجاد زیر ساخت ارائه خدمات ارزش افزوده و خدمات پرداخت شامل تخصیص سرشماره و ارائه امکانات پرداخت اپاتور همراه اول و شرکت مخابرات ایران به طرف دوم توسط طرف اول، ایجاد منوی خدمات ارزش افزوده در نرم افزار تاپ متعلق به طرف دوم جهت بهره برداری طرف اول، ارائه زیر ساخت فنی ارائه خدمات USSD توسط طرف دوم جت ارائه خدمات پرداخت و عضویت در سرویس های ارزش افزوده اپراتوری طرف اول تعیین شده است.