به گزارش اکونا پرس،

چهلمین نشست خبری «یک دیدار - یک عرضه» که به تشریح ظرفیت‌های شرکت تجارت ‌الکترونیک ‌پارسیان کیش اختصاص دارد، امروز برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه علیرضا بهمنی مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش نکاتی را در خصوص فعالیت این شرکت برشمرد و گفت: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد "تاپکیش" بعنوان نود چهارمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس در گروه تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور طی هفته گذشته پذیرش و درج نماد شد.

وی در ادامه افزود: این شرکت در سال 87 توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، با سرمایه اولیه یک میلیارد تومان به ثبت رسید و طی 3 مرحله افزایش سرمایه در حال حاضر به سرمایه  40 میلیارد تومان رسیده است. سهامدارعمده متعهد شده 10 درصد سهام را درعرضه اولیه و 10 درصد دیگر را ظرف 6 ماه بعد از عرضه اولیه، واگذار کند.

مدیرعامل "تاپکیش" در خصوص سهامداران عمده این شرکت نیز این چنین گفت: 80 درصد سهام این شرکت 40 میلیارد تومانی که در حال حاضر دارای ۲۳۱ نیروی انسانی است، به داده پردازی بانک پارسیان و 19.9 درصد سهم به تجارت الکترونیک پارسیان اختصاص دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه 90 درصد تراکنش ها در بانک پارسیان بصورت الکترونیک انجام می شود، "تاپکیش" توانسته در عرصه تامین تجهیزات بانکداری الکترونیکی، لوازم جانبی و ارائه خدمات پشتیبانی و سخت افزاری مورد نیاز گروه بانک پارسیان موفق باشد. همچنین قابلیت سرویس دهی به بانک های متعدد از جمله بانک های  سامان، پست بانک،پاسارگاد و اقتصاد نوین در دستور کار این شرکت قرار داشته است.

در بخش دیگری از این نشست، علیرضا بهمنی به فعالیت های تولیدی،پشتیبانی و بازرگانی این شرکت اشاره کرد و گفت: فعالیت ها و خدمات تولیدی قابل ارائه به مشتریان شامل خط تولید چاپ و برش رول کاغذ حرارتی، دستگاه پوز و ATM،خط مونتاژ و تعمیر دستگاه پوز،خط تولید آداپتور 8 و 12 ولت و خط تولید کارت های مغناطیسی بانکی است.

وی افزود: فعالیت های خدمات پشتیبانی نیز شامل ارائه خدمات پشتیبانی و  ATM،ارائه خدمات پشتیبانی و سرویس دستگاه پوز و خدمات پرستاری، پول گذاری و پشتیبانی دستگاه ATM منصوبه در جزیره کیش است.

این مقام مسئول در خصوص مشتریان شرکت تصریح کرد: بانک های پارسیان،سامان،پست بانک،آینده،مسکن و کارآفرین،شرکت های دولتی ایرانسل،تالیا و رایتل،همچنین شرکت های خصوصی کاغذ گستران رول،تجارت الکترونیک پارسیان،فن آوا کارت،پرداخت الکترونیک سامان کیش،داده پردازی ایران و تجارت الکترونیک ارتباط فردا جزء مشتریان شرکت هستند.

وی 10 برنامه آتی شرکت را نیز این چنین برشمرد: تجهیز کلیه دستگاه ها به سیستم NFC و ثبت اثر انگشت و بارکد خوان، توسعه شعب مجازی و تهیه دستگاه های VTM و کیوسک، توسعه دستگاه هایMPOS، پوشش کامل کلیه دستگاه های خودپرداز بانک پارسیان اعم از پرستاری، پول گذاری و  پشتیبانی سخت افزاری دستگاه ها از برنامه های پیش روی مهم این شرکت است.

وی در ادامه این جلسه گفت: باتوجه به دراختیار داشتن مجهز ترین خط تعمیر پوز ایران، شرکت قصد دارد ضمن بومی سازی دستگاه ها ظرفیت خط تعمیر از 900 به 1400 دستگاه در روز برساند.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش  همچنین گفت: شرکت در چندماه آتی به حوزه سیم کارت وارد خواهد شد، در این خصوص در مناقصه رایتل شرکت کرده و برنده شدیم،در همین راستا ۵ میلیون سیم کارت به رایتل تحویل داده می شود.