به گزارش اکونا پرس،

حدود یک ماه بود که در میان 10 گوشی پرفروش جهان گوشی‌های زیادی جابه‌جا می‌شدند اما در هفته گذشته، این جدول به هفته آرامی تبدیل شد و رتبه‌بندی‌ها تغییرات زیادی نداشتند. در این بین، سه گوشی به تازگی به جدول اضافه شدند اما هنوز 5 رتبه اول مربوط به همان گوشی‌هایی است که هفته گذشته هم این رتبه‌ها را داشتند.

در بین پرفروش‌ترین گوشی‌های هفته گذشته، گوشی‌های چینی رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند و رتبه سوم به برند برتر گوشی‌سازی کشور کره رسیده است. شرکت شیائومی که هفته‌های متوالی زیادی در رتبه اول پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان است، این هفته هم با Redmi Note 5 Pro همین رتبه را کسب کرده است. رتبه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان به شرکت اوپو با پرچمدار جدید و انقلابی خود، Find X تعلق دارد اما سامسونگ، غول تکنولوژی کره‌ای با گوشی Galaxy J8 رتبه سوم را دارد و مانند همیشه، نام این شرکت در نیمه بالای جدول پرفروش‌ترین گوشی دیده می‌شود.

در آخرین رتبه‌های این جدول هم، گوشی Xperia XA2 Plus بر خلاف یک پله صعود در فروش، باز هم نتوانسته است جایگاه خود را پیدا کند و رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است. پس از این گوشی Nokia X6 از شرکت HMD Global و Galaxy J7 Prime سامسونگ به ترتیب رتبه‌های نهم و دهم جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های هفته گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

در تصاویر پایین می‌توانید رتبه‌های گوشی‌های هوشمند مختلف و تغییرات این جدول را مشاهده کنید.

10 گوشی پرفروش هفته گذشته +تصاویر

10 گوشی پرفروش هفته گذشته +تصاویر

10 گوشی پرفروش هفته گذشته +تصاویر