به گزارش اکونا پرس،

لیست جدیدی از گوشی‌های پرطرفدار در هفته گذشته منتشر شد که در آن باز هم گوشی‌های ساخت کشور چین جایگاه‌های بالای جدول را ازآن خود کرده‌اند. Galaxy Note 9 که به عنوان پرچمدار جدید سامسونگ معرفی شده است، بیش از یک هفته نتوانست جلوی گوشی‌های چینی مقاومت کند و رده نخست را دوباره به شرکت شیائومی با گوشی جدید خود، Pocophone F1 واگذار کرد. گوشی دارای Snapdragon 845 شیائومی در طول هفته گذشته سر و صدای زیادی کرد و می‌تواند پس از عرضه انبوه آن به بازار یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان شود.

گوشیGalaxy Note 9 پس از یک هفته به رده پایین‌تر سقوط کرد و در رده دوم قرار گرفت. رده سوم جدول پرطرفدارترین گوشی‌های جهان هم متعلق به Redmi Note 5 Pro است. این رتبه در گوشی‌های شیائومی روند رو به رشدی را نشان می‌دهد چرا که هفته گذشته Redmi Note 5 Pro شیائومی در رده چهارم قرار داشت.

در میانه جدول هم گوشی‌های چینی جولان می‌دهند و شرکت‌های هوآوی، اوپو و شیائومی رده چهارم تا هفتم را به خود اختصاص داده‌اند. البته، ناگفته نماند که Nokia 6.1 Plus با وجود تازه وارد شدن به بازار، در رده ششم قرار گرفته است که می‌تواند خبر خوبی برای این شرکت دوباره جان گرفته باشد.

در رده پایین جدول پرطرفدارترین گوشی‌های جهان دو گوشی از سامسونگ و یک گوشی شیائومی قابل مشاهده است. Galaxy J6 و Galaxy J8 از سامسونگ با اینکه هفته‌های گذشته رتبه‌های میانی جدول 10 گوشی پرطرفدار جهان را داشتند، هفته سابق به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم قرار گرفتند. آخرین رتبه هم به شرکت شیائومی تعلق گرفت تا رده‌های اول و آخر این جدول به این شرکت چینی برسد. Mi A2 Lite در رده دهم قرار گرفته است. این گوشی هفته‌های قبل رتبه هفتم را داشت.

10 گوشی پرطرفدار هفته گذشته (26 آگوست)

10 گوشی پرطرفدار هفته گذشته (26 آگوست)

10 گوشی پرطرفدار هفته گذشته (26 آگوست)