به گزارش اکونا پرس،

به طور معمول هر یک از افراد سعی می‌کنند در نظر دیگران زیباتر از سایرین به نظر برسند و برای تحقق این مسئله نیز راه‌های مختلفی را انتخاب کرده و در این میان زنان بیشتر خود را درگیر چنین مسائلی می‎کنند.

علی رغم اینکه بسیاری از افراد رعایت سادگی و آراستگی را از مهمترین فاکتورها و نشانه‌های زیبایی و زیباتر به نظر رسیدن می‌دانند، برخی اما همچنان از راه‌های عجیب و غریبی برای محقق شدن آرزوی یک سر و گردن بالاتر از بقیه بودن اقدام می‌کنند.

بعضی ترجیح می‌دهند خود را به  تیغ جراحی پزشکان زیبایی بسپارند و هر طور که شده ظاهری متفاوت با بقیه داشته باشند و به قول خودشان زیباتر به نظر برسند و تعریف  و تمجید دور و اطرافی‌های خود را به چشم ببینند.

«پف زیر چشم» نشانه عجیب زیبایی در میان زنان کره‌ای+عکس

جراحی بینی بیشترین آمار عمل‌های جراحی زیبایی در کشور ما را به خود اختصاص داده است و البته بر اساس اخبار موجود از دیگر عمل‌های جراحی هم می‌توان به تغییر رنگ چشم و تغییر مدل فک و گونه و چانه و مواردی از این دست اشاره کرد.

در فرهنگ کشور کره  داشتن «پف زیر چشم» یکى از نشانه هاى زیبایی صورت است و زنان بسیاری برای داشتن پف زیر چشم، خود را به تیغ جراحان زیبایی می‌سپارند.

«پف زیر چشم» نشانه عجیب زیبایی در میان زنان کره‌ای+عکس

در حالی که بسیاری از افراد در سراسر دنیا برای محو کردن و از بین بردن پف زیر چشم خود مبالغ قابل توجهی را هزینه می‌کنند، داشتن پف زیر چشم به عنوان نشانه و نماد زیبایی زنان کره‌ای محسوب می‌شود و در برخی از موارد نیز زنان کره اى برای داشتن این پف ها از  لوازم مخصوصى که در تصویر می‌بینید استفاده مى کنند.